اعزام ۱۳۰ جهادگر به مناطق محروم خوانسار

خوانسار_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: ۱۳۰ جهادگر بسیجی برای احداث منازل محرومان به روستاهای شهرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حمیدرضا مجیری امروز(چهارشنبه) در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های امسال بسیج سازندگی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان است.

وی با بیان اینکه ۱۰ گروه جهادی به روستاهای مناطق گلسار، چشمه‌‍‌سار و کوهسار اعزام شدند که از این تعداد شش گروه از شهرستان‌های نایین و خمینی‌شهر بودند، عنوان کرد: مجموعا ۱۳۰ جهادگر شامل یکصد برادر و ۳۰ خواهر به این مناطق اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: احداث پنج واحد مسکونی و ۲۱ مورد مرمت منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد که سال جاری در اثر بارندگی‌ها تخریب شدند یا نیاز به مرمت داشتند با مشارکت بعضی دستگاه‌های اجرایی در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توسط بسیج سازندگی سال گذشته ۲۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد، اظهار کرد: سال گذشته چهار گروه جهادی برادر و خواهر در روستاهای دوشخراط، ویست، حاجی آباد و ارجنک در بخش عمرانی و فرهنگی خدمات‌رسانی داشتند.

کد خبر 384295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.