۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
استایل مونوکروم چیست؟

اگر به خوش پوشی خود اهمیت می دهید اما فرصت کافی برای سِِت کردن لباس هایتان ندارید و ترجیح می دهید زودتر آماده شوید، استایل مونوکروم کاملا مناسب شماست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به زبان ساده، در این استایل، شما یک رنگ را برای پوشش خود استفاده می کنید. مونو به معنای تک و کروم به معنای رنگ است. این نوع پوشش همیشه در دنیای مد محبوب بوده است، اما دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ میلادی را ، اوج محبوبیت آن می دانند. با آن که مونوکروم به معنای تک رنگ است اما این استایل شما را محدود نخواهد کرد و شما می توانید از تمام تناژها و سایه های یک رنگ برای سِت کردن لباس خود استفاده کنید. این سبک در عین سادگی، جلوه مدرنی را به وجود می آورد. 

تناژهای یک رنگ چگونه به دست می آیند؟ 

برای هر رنگ می توانید تعداد زیادی تناژ به دست آورید. فرض کنید رنگ قرمز را به عنوان رنگ اصلی خود انتخاب کرده اید. آن را در یک سطل بریزید و آرام آرام به آن رنگ سفید اضافه کنید، به تدریج رنگ قرمز سبک تر شده  و تناژهای روشن تری از آن به دست می آید. حالا اگر به رنگ قرمز اصلی خود، آرام آرام رنگ مشکی اضافه کنید، به تدریج سایه های تیره تری از رنگ اصلی خود خواهید داشت. در استایل مونوکروم می توانید از این طیف گسترده رنگ استفاده کنید. 

نکات مهم در استایل مونوکروم 

اولین نکته در انتخاب رنگ در استایل مونوکروم آن است که بدانید آن رنگ با رنگ پوست و موی شما هم‌خوانی دارد و درضمن، رنگ عجیبی نباشد. بهتر است در ابتدا با رنگ های خنثی به ویژه خاکستری شروع کنید که حاشیه امنیت بیشتری برای شما ایجاد می کنند و برازنده هستند. 

برای جذاب تر شدن این استایل و این که شبیه یونیفورم نباشد، می توانید رنگ های خنثی را به رنگ اصلی اضافه کنید. در سبک پوشش مونوکروم، استفاده از متریال مختلف و ترکیب آنها مثل پنبه با ابریشم، چرم و یا پشم را فراموش نکنید. اکسسوری ها، این استایل را بسیار جذاب می کنند، به ویژه اگر طلایی و یا نقره ای باشند.

مونوکروم برای ریزنقش ها و آنها که قد کوتاهی دارند بسیار مناسب اشت و آنها را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

کد خبر 384212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.