۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
موسیقی روی صحنه "خورشید"

سرپرست هنرسرای خورشید برنامه های این مرکز تا پایان مرداد را اعلام کرد و گفت: در این هنرسرا سبک‌های موسیقی سنتی، کلاسیک و مقامی اجرا می‌شود و موسیقی پاپ و راک اجرا نمی‌شود مگر اینکه تلفیقی با سازهای سنتی و کلاسیک باشد.

زهرا شجاعی منش، سرپرست هنرسرای خورشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برنامه های این مرکز اظهار کرد: تعداد اجرای گروه‌های موسیقی نسبت به گذشته در این هنرسرای بیشتر شده است و به طور معمول روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برنامه های مختلف موسیقی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این هنرسرا سبک‌های موسیقی سنتی، کلاسیک و مقامی اجرا می‌شود و موسیقی پاپ و راک اجرا نمی‌شود مگر اینکه یک تلفیقی با سازهای سنتی و کلاسیک باشد.

شجاعی منش با بیان اینکه برخی آثاری که برای اجرای آن مراجعه می‌کنند با درجه کاری هنرسرای خورشید هماهنگ نیست و شورای تخصصی موسیقی اثر را رد می‌کند، گفت: در برخی آثار نیز پس از بررسی در شورای تخصصی موسیقی و اصلاح آن، شرایط اجرا برای گروه‌ها و نوازندگان فراهم می‌شود.

سرپرست هنرسرای خورشید از برنامه‌های این مرکز تا پایان مردادماه خبر داد و گفت: چهارشنبه نهم مردادماه اجرای گروه آوای دوست، جمعه یازدهم مردادماه رونمایی از آلبوم استاد تاج اصفهانی، ۱۶ مردادماه اجرای گروه هنری بام، ۱۸ مردادماه دو نوازی سه تار و تنبک، ۲۰ مردادماه کنسرت گروه دل و جان، ۲۳ مردادماه اجرای گروه نوجوانان نغمه اصفهان، ۲۴ مردادماه رسیتال موسیقی کلاسیک، ۳۰ مردادماه اجرای گروه کوارتت کلاسیک و ۳۱ مردادماه کنسرت گروه کاراسودا را پیش‌روداریم.

کد خبر 384150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.