وضعیت جاده‌های تیران‌وکرون مناسب نیست

تیران_فرماندار تیران‌وکرون گفت: وضعیت جاده‌های این شهرستان متناسب با حجم تردد و موقعیت جغرافیایی منطقه که در مسیر غرب و بین چند استان قرار دارد، نیست و باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در جلسه بررسی مشکلات حوزه راهداری این شهرستان، اظهار کرد: دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی برای رفع نقاط پرحادثه با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همکاری می‌کنند، اما باید اعتبارات ملی نیز برای رفع مشکلات راه‌ها اختصاص یابد تا تلفات جاده‌ای در این منطقه کاهش یابد.

وی عنوان کرد: وضعیت جاده‌های این شهرستان متناسب با حجم تردد و موقعیت جغرافیایی منطقه که در مسیر غرب و بین چند استان قرار دارد، نیست و باید اصلاح شود.

فرماندار تیران‌وکرون با اشاره به تصویب طرح احداث هشت زیرگذر در جاده تیران به داران، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن روستاها در مسیر جاده و عبور و مرور روستاییان، احداث این زیرگذرها لازم است، زیرا نبود آن‌ها باعث وقوع تصادف‌های زیاد در این مسیر شده است.

حججی با بیان این که اعتبارات در گذشته به این مسئله اختصاص نیافته، تأکید کرد: حفظ جان مردم برای مسئولان اهمیت دارد و سرعت عمل جهت رفع نقاط پرحادثه ضروری است، اما برای اجرای طرح‌ها لازم است علاوه بر  اختصاص اعتبارات محلی، بودجه‌های استانی و ملی نیز اختصاص یابد.

وی با اشاره به حادثه واژگونی خودرو در مسیر تیران به داران و برخورد خودرو سمند به یکی از روستاییان، خاطرنشان کرد: این دو حادثه دلخراش بود و باید با انجام اقدامات لازم از تکرار اینگونه حوادث جلوگیری شود.

کد خبر 384131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.