عراقی زاده: ایمنا پشتیبانی خوبی از ورزش‌ اصفهان دارد

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: ایمنا حمایت‌های لازم را از ورزشکاران ملی‌پوش اصفهانی داشته و پیرو تیم خاصی نبوده؛ همیشه واقعیت هارا نوشته و اگر هم نقدی بوده صادقانه این کار را انجام داده است.

محمدحسین عراقی زاده در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا در رابطه با فعالیت این خبرگزاری، اظهار کرد: ایمنا به‌عنوان یک خبرگزاری که در اصفهان کار می‌کند و جنبه ملی پیداکرده برای من جالب است، هرروز صبح، ظهر و بعدازظهر برای به‌روز کردن اطلاعاتم این سایت را چک می‌کنم.

وی افزود: تمام سرویس‌های این خبرگزاری تقریباً فعال هستند و امیدوارم که روزبه‌روز کیفیت بهتری از این خبرگزاری شاهد باشیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان بابیان اینکه ایمنا پشتیبانی خوبی از ورزش‌های اصفهان دارد، تصریح کرد: ایمنا حمایت‌های لازم را از ورزشکاران ملی‌پوش اصفهانی داشته و پیرو تیم خاصی نبوده؛ همیشه واقعیت هارا نوشته و اگر هم نقدی بوده صادقانه این کار را انجام داده است.

عراقی زاده در خصوص تعامل ایمنا با مسئولین، خاطرنشان کرد: ایمنا با باشگاه گیتی پسند تعامل خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه هرگونه نقد منصفانه را از خبرنگاران می‌پذیریم، تأکید کرد: بچه‌های ورزشی نویس خبرنگاران زحمت کشی هستند و در مواقعی که انتقادهای تخصصی و به‌جا داشته باشند ما استقبال می‌کنیم و سعی می‌کنیم انتقادهای سازنده آن ها را در برنامه کاری خود قرار دهیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در رابطه با بهتر شدن عملکرد خبرگزاری ایمنا، گفت:چندین سال در روابط عمومی شهرداری و اداره کل مسکن شهرسازی فعال بودم، میدانم که خبرنگار باید به‌روز باشد. اگر کیفیت و سرعت خبر بالا برود مردم اعتماد و استقبال بیشتری از خبرگزاری می‌کنند.

عراقی زاده اضافه کرد: اگر سال‌های گذشته خبر بحث دقیقه‌ها بوده، به خاطر فضای مجازی سرعت پخش، خبر به ثانیه‌ها رسیده است.

وی در آخر اظهار کرد: از خبرگزاری ایمنا تشکر می‌کنم که به‌عنوان صدای مردم و مسئولین اصفهان سرویس‌های مختلفی را پوشش می‌دهند، امیدوارم باقدرت و شدت بیشتری به فعالیتشان ادامه دهند.

کد خبر 384122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.