مشکل روستاهای بخش مرکزی شاهین شهر بررسی شد

شاهین شهر و میمه- با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشکل روستاهای باغمیران، سُه، کلهرود، دهلر، بیدشک، مورچه خورت و جهادآباد در بخش مرکزی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر، غلامحسین خانی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: توسعه و ارتقاء سطح خدمات و رسیدگی به مناطق روستایی از برنامه و سیاست های نظام و دولت است.

وی افزود: توجه به زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در روستاها موجب افزایش سطح رضایتمندی مردم و کاهش مهاجرت به شهرها را در پی دارد و نیاز است در حوزه کارآفرینی، اشتغال و معیشت روستاییان نیز توجه ویژه شود.

در ادامه اسفندیار تاجمیری، سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در راستای محرومیت زدایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان بازدیدهای میدانی از روستاهای شهرستان انجام شده و موانع و مشکلات روستاها شناسایی و دسته بندی شده و هدف از برگزاری جلسه رسیدگی و پیگیری برای رفع مشکل روستاها است.

وی با اشاره به مهم ترین مشکلات روستاییان تصریح کرد: تامین قیر برای آسفالت جاده های روستایی، آب شرب، برق رسانی و روشنایی معابر و مشکل زمین های ملی و مستثنیات از مهمترین مشکلات در روستاهای بخش مرکزی  است که مصوب شد تا یک ماه آینده، بعضی از مشکلات رفع و بعضی پیگیری شود.

کد خبر 384002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.