اهدای یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های شهرضا

شهرضا_رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرضا از اهدای یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان از ابتدای امسال خبر داد.

فاطمه پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا از عضویت شش هزار و ۲۰۱ نفر در کتابخانه‌های نهادی و یک‌هزار و ۱۵۰ نفر در کتابخانه‌های مشارکتی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اعضا در ۱۱ باب کتابخانه نهادی و مشارکتی شهرستان عضویت دارند.

وی عنوان کرد: از فروردین ماه امسال تاکنون یک‌هزار نسخه کتاب به نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرضا اهدا شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرضا از نگهداری ۵۳۳ جلد کتاب در گنجینه آثار مفاخر و مؤلفان کتابخانه مرکزی این شهرستان خبر داد و افزود: ۹۲ هزار و ۲۱۶ نسخه کتاب در کتابخانه‌های نهادی و ۳۲ هزار و ۱۹۵ نسخه کتاب در کتابخانه‌های مشارکتی شهرستان نگهداری می‌شود.

پورخاقان با اشاره به واریز سهم نیم درصد از درآمدهای شهرداری شهرضا به حساب نهاد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۲ میلیون تومان از این محل به انجمن کتابخانه‌ها اختصاص یافت و این رقم از ابتدای امسال تاکنون به ۲۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به احداث نخستین کتابخانه مسکن مهر کشور با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان، تصریح کرد: نخستین کتابخانه روستایی شهرستان در سال ۹۷ در روستای قصرچم به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 383966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.