احداث سکوهای بارگیری فرآورده‌های سبک در اصفهان

معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان به منظور بارگیری فرآورده های ویژه خود، اقدام به ساخت ۱۸ سکوی بارگیری نموده که تاکنون دو سکوی بارگیری فراورده های سبک به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، حامد آرمان فر پیشرفت این پروزه را ۹۵ درصد عنوان و اظهار کرد: سکوها که با هدف بارگیری محصولاتی همچون لوب کات، آیزوریسایکل، انواع حلال ها، وکیوم باتوم (ته مانده برخ خلاء) طراحی و ساخته شده، در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار و با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیاردتومان احداث گردیده است.

وی با اشاره به  اینکه این سکوها به صورت دونازله در ۹ ردیف درنظر گرفته شده، اظهار داشت: سه سکوی بارگیری وظیفه ارائه فرآورده های سبک ( همچون انواع حلال ها) و شش سکو وظیفه بارگیری فرآورده های سنگین (همچون وکیوم باتوم، لوب کات و آیزوریسایکل) را برعهده دارد.

معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان زمان پایان پروژه را شهریورماه اعلام کرد و گفت: در نظر داریم با تلاش بیشتر و بهره گیری از تیم تخصصی موجود، این زمان را کاهش داده و در زمان پیش از تاریخ پیش بینی شده کار را به اتمام برسانیم.

آرمان فر با بیان این‌که به علت اختلاف ارتفاع محل پمپ و سکوهای بارگیری، با هدف کاهش مصرف انرژی، بارگیری ها بدون در سرویس قرار گرفتن پمپ انجام می گیرد، تصریح کرد: در صورت لزوم و نیاز به سرعت عمل می توان با در سرویس قراردادن پمپ، زمان بارگیری را کاهش داد.

کد خبر 383827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.