واگذاری امور به بخش خصوصی گامی بزرگ در مسیر موفقیت شهرداری ها است

استاندار اصفهان تأکید کرد: معتقدم کمک خواستن از مردم برای رفع مشکلات و واگذاری امور به بخش خصوصی می تواند در مسیر موفقیت شهرداری ها بسیار تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار نیست که تمام مشکلات شهرداری ها توسط دولت رفع شود چرا که دولت می تواند به روان سازی امور کمک کند، اما قرار نیست بار تمام مشکلات را به دوش بکشد.

وی با بیان اینکه قوانین جاری در شوراها و شهرداری ها متناسب با وضعیت اقتصادی موجود است، گفت: دولت در قالب انجام برخی از کمک ها اقداماتی انجام داده اما شهرداری ها نیز باید دغدغه رفع مشکلات را داشته باشند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: انتظار ما از شوراها در شهر، بخش و روستاها این است که افکار و توقعات آنها متناسب با شرایط باشد.

وی ادامه داد: روش های سنتی که دست شهرداری ها به سمت دولت دراز بود، باید تغییر کند و با صرفه جویی و افکار نو مدیریت بهینه ای در شهرها رقم بزنند.

رضایی تصریح کرد: معتقدم کمک خواستن از مردم برای رفع مشکلات و واگذاری امور به بخش خصوصی می تواند در مسیر موفقیت شهرداری ها بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ها در شهرهای کوچک و روستاها گفت: در شرایط فعلی سرمایه گذاری های خوبی در شهرها و روستاها در حال انجام است و معتقدم سرمایه گذاران تمام جوانب را می سنجند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: راهی که دنیا پیش رفته، نگرش های اقتصادی و واگذاری امور مردم به مردم است و ما نیز باید این مهم را الگو قرار داده و از این روش استقبال کنیم.

کد خبر 383691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.