اجرای ۴۰ برنامه تابستانه در سطح محلات منطقه ۵

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: ۴۰ برنامه تابستانی «نشاطستان» برای شهروندان محلات منطقه پنج در نظر گرفته شده که اکثر آن در قالب مسابقات برگزار می‌شود.

احمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی، ویژه برنامه تابستانی «نشاطستان» چهارشنبه هر هفته در یکی از محلات منطقه پنج با برنامه‌های تفریحی و جشن‌های مناسبتی توسط حوزه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامههای تابستانه در روزهای پنج شنبه و جمعه در کوه صفه یا حاشیه زاینده رود برنامه‌ریزی در حال انجام است، تصریح کرد: از عید قربان تا عید غدیر ویژه برنامه‌های مختلفی در این منطقه برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: در مجموع ۴۰ برنامه در سطح محلات منطقه پنج تا قبل از ماه محرم اجرا می‌شود و شعار امسال برنامه‌های تابستانی منطقه پنج شهرداری اصفهان «شهروند شاد، شهر فعال» است که عمدتا تفریحی و در قالب مسابقات برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: جشن‌های مذهبی نیز همزمان با میلادها و مناسبت‌های خاص مذهبی در کنار برنامه‌های تابستانی برگزار می‌شود و حضور برای عموم شهروندان آزاد است.

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان طراحی کرده است؛ ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه با برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 383621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.