از تقابل ۹ امتیازی‌ها تا میزبانی گیتی‌پسند از مقاومت

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال از فردا (جمعه) با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، فردا - جمعه ۴ تیر - با انجام هفت بازی پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدار، سن ایچ ساوه و حفاری اهواز، دو تیمی که از چهار بازی قبلی خود ۹ امتیاز را گرفته و در رده اول و دوم هستند، به مصاف هم می روند. سن ایچی ها که در هفته گذشته در شاهین شهر طعم اولین شکست فصل را چشیدند، باید در مقابل حفاری به میدان بروند که این تیم نیز تنها یک شکست داشته و هر دو تیم برای صدرنشینی به میدان می آیند.

گیتی پسند در اصفهان میزبان مقاومت البرز خواهد بود. گیتی پسند که در چهار بازی گذشته خود و تنها ۵ امتیاز به دست آورده، سومین بازی خانگی خود را در این فصل انجام می‌دهد که البته در بازی خانگی قبلی خود با نتیجه ۱۰ بر ۲ آذرخش را شکست داد و نشان داد که در ورزشگاه پیروزی، تیم بدون رقیبی است. به هر حال شاگردان حمید بیغم، می‌خواهند که ضمن به دست آوردن دومین پیروزی فصل خود، جایگاه خود را نیز در جدول بهتر کنند. مقاومت در حال حاضر هفت امتیازی و چهار رده بالاتر از گیتی پسند، در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال است.

هایپر شهر شاهین شهر پس از کسب اولین پیروزی تاریخ خود برابر تیم سن ایچ ساوه در هفته گذشته، حالا این هفته به مشهد می‌رود و در مقابل فرش آرا صف آرایی می‌کند. هایپری‌ها که تیمی مورد تحسین را از خود نشان داده‌اند، در چهار بازی گذشته ۶ امتیاز به دست آورده‌اند و تنها تیم بدون باخت فعلی جدول لیگ برتر فوتسال هستند. حالا شاگردان رستمی می‌خواهند در مشهد نیز برابر تیم رده دهمی فرش آرا به پیروزی برسند تا شرایط خود را در جدول از وضعیت فعلی بهتر کنند.

در دیگر بازی‌های این هفته، شاهین کرمانشاه به مصاف ارژن فارس می‌رود، شهروند ساری میزبان مس سونگون، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است و اهورا بهبهان نیز در بهبهان، سوهان محمد سیما قم را در پیش رو دارد. همین‌طور ستارگان ورامین، میزبان آذرخش بندرعباس خواهد بود.

برنامه بازی های هفته پنجم فوتسال به شرح زیر است:

جمعه ۴ تیرماه، ساعت ۱۸:۰۰

شهروند ساری - مس سونگون

گیتی پسند اصفهان - مقاومت البرز

شاهین کرمانشاه - ارژن فارس

فرش آرا مشهد - هایپرشهر شاهین شهر

سن ایچ ساوه - حفاری اهواز

اهورا بهبهان - سوهان محمد سیما قم

ستارگان ورامین - آذرخش بندرعباس

کد خبر 383618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.