مدیر دفتر تخصصی سینما:نمایشگاه صنعت سینما را با حجم کمتر برگزار می‌کنیم

رویداد نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان با هدف ایجاد فضایی جهت تعامل و ارتباط بین بدنه فیلم‌سازان و بدنه صنعتگران و سرمایه‌گذاران در زمستان سال ۹۷ برگزار شد. دور دوم این نمایشگاه نیز از تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،دومین دوره نمایشگاه سینما نیز در اواخر تابستان سال جاری بازهم به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

مصطفی حیدری مدیر دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:در ابتدا قرار بودکه دور دوم این نمایشگاه،همزمان با سی و دومین دوره جشنواره فیلم کودک برگزار شود اما با توجه به تعدد برنامه های جشنواره کودک،ممکن است که برنامه های نمایشگاه توسط جشنواره همپوشانی شوند و به خوبی دیده نشوند.

وی ادامه داد: نمایشگاه با رویکرد خود همزمان با جشنواره برگزار خواهد شد اما تصمیم گرفتیم که از برنامه های این نمایشگاه کم کنیم تا هر دو رویداد به خوبی دیده شود.

حیدری در خصوص زمان برنامه های نمایشگاه صنعت سینما گفت: برنامه اصلی دوره دوم نمایشگاه صنعت سینما دو هفته قبل از جشنواره کودک نیز  اعلام خواهند شد.

مدیر دفتر تخصصی سینما با اشاره به برنامه های دیگری که این مرکز در کنار جشنواره برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: برگزاری بیشتر برنامه برعهده بخش خصوصی است اما چون سال گذشته بزرگداشت زاون بر عهده دفتر تخصصی سینما است.

کد خبر 383532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.