بیایید به هم رحم کنیم بچه‌ها

دویست و پنجاه و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "این ذوب آهن جوان سوپرایز لیگ خواهد شد" عنوان اصلی این رسانه است که به بررسی نفرات خطوط مختلف ذوب آهن پرداخته است و تیم جوان منصوریان را در کنار بازیکنان سربازش که به تازگی به اردوی این تیم برگشته‌اند را یکی از مدعیان جدید و البته خاموش لیگ نوزدهم معرفی می‌کند.

"بیایید به هم رحم کنیم بچه‌ها" دیگر عنوان این رسانه است که به اختلاف بین منصوریان و رحمتی که در دیدار دوستانه دو تیم ذوب آهن و پدیده به وضوح دیده شد اشاره کرده و با گذری به اختلاف گذشته بین رحمتی و قلعه‌نویی که اکنون فراموش شده و این دو نفر به گرمی از یکدیگر استقبال می‌کنند از هواداران رحمتی و منصوریان می‌خواهد که به جان یکدیگر نیفتند و به هم رحم کنند؛ چرا که به زودی روابط این دو نفر نیز حسنه خواهد شد.

"خوشبختانه استنلی آمد" دیگر عنوان صفحه اول دویست و پنجاه و دومین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که در گفت‌وگو با امیر قلعه‌نویی بیان شده است. وی شرایط این روزهای سپاهان و اردوی ترکیه را خیلی خوب توصیف کرد و اظهار کرد: شرایط سپاهان عالی است و با اضافه شدن کی روش استنلی بهتر هم می‌شود. قلعه‌نویی ادامه داد: ابتدا می‌ترسیدم استنلی اضافه وزن گرفته باشد اما خدا را شکر این‌طور نشده و با دو هفته تمرین کنار تیم به شرایط ایده آل خواهد رسید.

"بوحمدان و محمدزاده تمدید کردند" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 383472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.