مجسمه «سلمان فارسی» در ورودی شرق اصفهان نصب می‌شود

رییس سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: ساخت مجسمه سلمان فارسی توسط استاد نعمت اللهی به پایان رسیده و به زودی در میدان اصلی منطقه ۱۵(میدان امام خمینی) نصب خواهد شد.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در راستای اهداف و سیاست گذاریهای خود برای زیباسازی هر چه بهتر شهر، ساخت و نصب مجسمه‌ها و نماد شخصیت‌های فرهنگی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

وی از نصب مجسمه سلمان فارسی در میدان اصلی منطقه ۱۵ در آینده نزدیک خبرداد و تصریح کرد: این مجسمه در میدان اصلی منطقه ۱۵ به عنوان ورودی شرق شهر اصفهان نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به مشخصات مجسمه سلمان فارسی، گفت: این مجسمه از جنس برنز بوده و دارای شش متر ارتفاع با پایه است که در میدان اصلی منطقه ۱۵ نصب می‌شود.

وی ادامه داد: مجسمه سلمان فارسی توسط استاد مرتضی نعمت اللهی ساخته شده و از هر گونه مشکلی به لحاظ اقلیمی در امان خواهد بود زیرا متریال‌های استفاده شده در ساخت آن بسیار مرغوب است.

مؤذنی گفت: استقبال از ایده‌های شهروندان راهکار مناسبی برای افزایش نقش‌پذیری مردم در بهبود فضاهای شهری دارد و در این راستا سازمان زیباسازی به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان، تصریح کرد: این طرح به عنوان تکمیل کننده طرح‌های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان، زیباسازی شهر را متحول می‌کند و پیامدهای مثبتی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان پس از تکمیل مطالعات، اجرایی خواهد شد و با شناسایی مشاوران برجسته و ارائه شرح خدمات طرح از نظرات آنان در بخش اجرای استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 383269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.