۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
پایان بازی آواتار

سرانجام ده سال صدرنشینی فیلم آواتار پایان یافت و آخرین مجموعه از سری فیلم های انتقامجویان با عنوان "پایان بازی" تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از ورایتی، بعد از ده سال صدر نشینی فیلم حماسه علمی-تخیلی" آواتار" به کارگردانی جیمز کامرون، فیلم "انتقامجویان: پایان بازی" محصول مشترک کمپانی مارول و دیزنی توانست این فیلم را از صدر جدول فروش جهانی کنار بزند و  عنوان پرفروش ترین فیلم همه دوران ها را به خود اختصاص دهد.

این فیلم ابر قهرمانی از مرز دو میلیارد و هفتصد و هشتاد و نه میلیون فروش در گیشه عبور کرد و توانست رکورد  فروش آواتار را بشکند. پیش بینی می شود تا پایان این  هفته، این فیلم حدود مبلغ سه میلیون دلار دیگر به فروش جهانی خود اضافه کند و میزان فروش کلی آن، یک میلیون دلار از آواتار هم بیشتر شود.

"انتقامجویان: پایان بازی" در آمریکای شمالی ۸۵۳ میلیون دلار درآمد کسب کرد و در سطح بین المللی نیز ۱.۹ میلیون دلار فروخت. فروش این فیلم در چند کشور خارجی دیگر نیز به مبلغ قابل توجهی دست پیدا کرد. این فیلم ابر قهرمانی در چین ۶۱۴ میلیون، در انگلستان ۱۱۴ میلیون و در کره جنوبی ۱۰۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

اکران دوباره این فیلم از ماه گذشته با افزودن چند صحنه جدید به فیلم کمک کرد که رکورد آواتار را بشکند. خبر رکوردشکنی "پایان بازی" را کوین فیگ خالق دنیای سینمایی مارول در نمایشگاه کامیک کان که در حال برگزاری است اعلام کرد و دیزنی در بیانیه ای به شکل رسمی آن را تایید کرد.

کد خبر 383145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.