اجرای پنج کیلومتر از پروژه کنارگذر شهری خوانسار

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: تاکنون پنج کیلومتر از عملیات احداث این پروژه که اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از ردیف اعتبارات ملی سال ۹۸ برای آن در نظر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی امروز(شنبه) در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی زیر گذر سنگ سفید و کنارگذر کمربندی خوانسار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگاه‌های اجرای پروژه کنارگذر کمربندی شهر خوانسار فعال است و پنج کیلومتر ابتدایی عملیات سابگرید آن تا خط پروژه انجام شده است و برای ادامه عملیات، نقشه‌برداری از طریق پهباد در حال انجام است که امیدواریم اعتبار تخصیص یافته برای پروژه را تا پایان سال بتوانیم جذب کنیم.

وی با بیان اینکه احداث کنارگذر کمربندی خوانسار به طول ۲۱ کیلومتر پس از عملیات آزادسازی اجرا می‌شود، عنوان کرد: تاکنون پنج کیلومتر از عملیات احداث این پروژه که اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از ردیف اعتبارات ملی سال ۹۸ برای آن در نظر اجرا شده است.

فرماندار خوانسار با اشاره به عملیات زیر گذر سنگ سفید، گفت: بتن‌ریزی دیواره‌های جانبی پروژه به طور کامل صورت گرفته است و قرار شده که عملیات بتن‌ریزی سقف زیرگذر نیز اجرا شود که البته با قول پیمانکار این پروژه در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: زیرگذر روستای سنگ سفید که دسترسی روستاهای مجاور را به شهرستان خوانسار تسهیل می‌کند با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در حال احداث است. 

نقشه‌برداری پروژه زیر گذر از طریق پهباد در حال انجام است

سعید شاهی، رییس اداره راه و شهرسازی خوانسار  اظهار کرد: پنج کیلومتر ابتدایی کنار گذر شهر خوانسار که بخشی از عملیات خاکبرداری آن انجام شده بود در حال انجام است و چهار کیلومتر مسیر عملیات به سابگرید رسیده که برای ادامه مسیر چهار روش پیشنهاد شده است.

وی افزود: گزینه‌های پیشنهادی در شورای ترافیک شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و جهت بررسی و تأیید به اداره‌کل راه و شهرسازی استان فرستاده شد که پس از  بررسی، گزینه‌ای که فاصله مناسب تا شهر را داشته باشد و امکان توسعه را برای شهر فراهم کند و از طرفی دسترسی‌های شهر به کنار گذر را دچار معضل نکند، تأیید شد.

رییس اداره راه و شهرسازی خوانسار گفت: نقشه‌برداری پروژه با پهباد در حال انجام است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در هفته دوم مردادماه پروژه و همه مسیر کنار گذر به پیمانکار تحویل داده شود.

کد خبر 383010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.