سبز سبزم ریشه دارم/ قدم نورسیده مبارک

محمد تقوی هافبک گذشته استقلال نسبت به قرار داد هایی که این باشگاه با برخی از بازیکنان می بندد و فسخ می کند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینستاگرام به عنوان یکی از اصلی ترین رسانه های فضای مجازی تاثیر بسزایی در عکس العمل هواداران نسبت به بازیکنان فوتبال یا افراد مشهور دارد، باید توجه داشته باشیم که هر اتفاقی را منتشر نکنیم و از ایجاد تنش در این فضا جلو گیری کنیم.

سبز، سبزم ریشه دارم

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن که درپی گرفتن حق ذوب آهن است تا این تیم در مسابقات آسیایی بدرخشد پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:


"مبارزه برای پیروزی و آرزوی موفقیت در پرونده روبین کازان، روستوف و گرفتن حق ذوب آهن آخرین تلاش من برای خدمت به باشگاه سبزها خواهد بود، در آخرین تماسم که طی دیروز با وکلای پرونده داشتم بسیار امیدوار شدم. سبز سبزم. ریشه دارم"
همه‌چیزرابرای‌هوادارن‌روشن‌کنید
محمد تقوی کارشناس فوتبال در رابطه با نقل و انتقالاتی استقلال که با مشکلاتی روبرو است متنی در صفحه اینستاگرامش نوشت و منتشر کرد:

"قصد ندارم مدیریت باشگاه را در چنین شرایط حساسی زیر سوال ببرم و موجب حاشیه‌سازی شوم اما واقعا چرا باشگاه نباید روشن و شفاف در مورد اتغاقات حال حاضر استقلال توضیح دهد. اگر مبلغ مورد نظر پروپئچ در سفارت ایران حاضر بوده چرا به بازیکن مورد نظر پرداخت نمی‌شود تا مشکل برطرف شود؟ اگر قرار است از طریق فیفا به این بازیکن پول پرداخت شود چرا فدراسیون فوتبال نتوانسته از طلب خود در فیفا پول کی‌روش را پرداخت کند؟ لطفا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنید چون هواداران نسبت به قولهای گذشته‌ای که دادید اما برعکس عمل کردید بسیار نگران هستند. (موضوع پاتوسی و صیادمنش نمونه‌ای از صحبتهای ضدونقیض مدیران است) "

قدم‌نورسیده‌مبارک

کیروس استنلی بازیکن تیم فوتبال سپاهان که به خاطر باردار بودن همسرش، تمدید قرار دادش مدتی به تعویق افتاده بود با انتشار این استوری خبر از به دنیا آمدن فرزندش داد:


کناره‌اسطوره‌های‌پرسپولیسی


پحسین کنعانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که تازگی به این تیم پیوسته و سابقه بازی کنار اسطوره های بزرگی را دارد با انتشار عکسی درکنار علی کریمی، هادی نوروزی و...درصفحه شخصی اش نوشت:


"کنار #اسطوره ها بودن همیشه برام افتخار بوده، به خودم میبالم که قبلا کنار علی اقای کریمی، مرحوم هادی نوروزی، جواد کاظمیان دوست داشتنی و ... بودم"

کد خبر 382989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.