دستفروشان کلانشهرهای ایران ساماندهی می‌شوند

سرپرست دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دستورالعمل ساماندهی دستفروشان از سوی وزارت کشور تهیه و برای اجرا به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش ایمنا، سید حبیب راضی روز چهارشنبه در سومین نشست مشترک کارگروه های تخصصی ساماندهی صنوف، مشاغل و مدیریت مراکز عرضه محصولات کشاورزی شهرداری های کشور که در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این دستورالعمل وظایف بین بخشی تمامی دستگاه ها برای شهرهای بالای ۵۰۰ هزار جمعیت تعیین و تا سه هفته آینده برای آنان ارسال می شود.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها در کمک به عرضه محصولات پروتئینی و کشاورزی به شهروندان موفق عمل کرده و در تعدیل قیمت های این گونه کالاهای پرمصرف موثر عمل کرده‌اند.

سرپرست دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های با اشاره به کمیسیون خاص امور کلان‌شهرها، اظهار کرد: کمیسیون یاد شده برای بررسی مشکلات شهر تهران و سایر کلان شهرها با حضور تعدادی از وزرا و معاون های رییس جمهوری تشکیل و تصمیمات آن در صورت لزوم و تصمیم گیری نهایی به هیات وزیران ارسال می شود.

به گفته وی، از ظرفیت کمیسیون یاد شده برای رفع مشکل و معضلات شهرها باید نهایت استفاده به عمل آید.

راضی اضافه کرد: شهرداری ها می توانند با ساماندهی بهتر مشاغل شهری و کمک به عرصه محصولات کشاورزی آسایش بیشتری را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

سومین نشست مشترک کارگروه های تخصصی ساماندهی صنوف، مشاغل و مدیریت مراکز عرضه محصولات کشاورزی ۱۵ شهر بزرگ کشور به میزبانی قزوین در حال برگزاری است.

کد خبر 382819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.