به تیم دیگری فکر نمی‌کنم/ قلعه‌نویی مرا از پایه‌های سپاهان به بزرگسالان آورد

ملی‌پوش تیم فوتبال پیکان گفت: در حال حاضر با پیکان قرارداد دارم و نمی‌توانم به عضویت تیم دیگری فکر کنم.

امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فصلی که در پیکان گذشت و فصل آینده، اظهار کرد: فصل گذشته برایم بد نبود، بازی‌های خوبی انجام دادیم اما حس می‌کنم برای فصل آینده تیم بهتری خواهیم داشت زیرا ۱۰ نفر از تیم جدا شدند و بازیکنان فنی و خوب جای آن ها را پر کردند که فکر می‌کنم در لیگ ۹۷-۹۸ باقدرت بیشتری حاضر شویم.

وی افزود: امسال قراردادم با پیکان تمام شد و از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم اما به دلیل اینکه در پیکان راحت بودم باز هم به مدت یک‌ فصل قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

ملی‌پوش تیم فوتبال پیکان با بیان این که حسین فرکی نیاز به تعریف و تمجید ندارد، خاطرنشان کرد: این مربی با تیم‌های فولاد و سپاهان دو قهرمانی پی‌درپی در لیگ برتر دارد که نشان می‌دهد ازلحاظ فنی مربی خوبی است و با توجه به اخلاق خوبش مورد تأیید فوتبال ایران است.

کریمی در رابطه با اتفاقات فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: فصل گذشته به دلیل مسابقات آسیایی برخی تیم‌ها و بازی‌های ملی، جدول فشرده‌ای داشتیم که مدیریت آن سخت بود و در کل همه‌ چیز خوب پیشرفت.

وی با اشاره به اینکه اشتباهات داوری در کل جهان وجود دارد، تأکید کرد: فصل گذشته تیم‌ها به اشتباهات داوری خیلی اعتراض می‌کردند و اعتقاد داشتند که از داوری ضربه خورده‌اند اما از نظر من این اتفاقات هم جزئی از بازی است ولی در کل امیدوارم فصل آینده اتفاقات سال گذشته را نداشته باشیم.

ملی‌پوش تیم فوتبال پیکان در رابطه با دعوت شدنش به تیم ملی، گفت: برای هر بازیکنی باعث افتخار است که پیراهن تیم ملی را بپوشد من هم از این دسته جدا نیستم و خوشحالم که در تیم ملی حضور دارم.

کریمی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست که عضو اصلی تیم ملی باشم  و فقط اطلاع داریم که بازیکنان را زیر نظر دارند.

وی بابیان اینکه ویلموتس مربی خوبی است و باعث جذاب‌تر شدن لیگ می‌شود، اظهار کرد: ویلموتس همه بازیکنان را در رده‌های سنی‌ مختلف زیر نظر دارد که موجب شوق و اشتیاق زیادی بین بازیکنان شده است؛ زمانی که بازیکنان بدانند شانس دعوت شدن به تیم ملی را دارند، تلاش زیادی انجام می‌دهند و همین موضوع باعث پیشرفت لیگ می‌شود.

ملی‌پوش تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با پیکان قرارداد دارم و نمی‌توانم به عضویت تیم دیگری فکر کنم.

کریمی با اشاره به اینکه قلعه‌نویی مربی بزرگی است، تصریح کرد: درگذشته با قلعه‌نویی کار کردم و او تنها مربی بود که مرا از تیم‌های پایه سپاهان به تیم بزرگسالان آورد.

کد خبر 382787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.