سلامت شهروندان اساس توسعه پایدار شهر است

استاندار اصفهان گفت: معتقدم سلامت شهروندان اساس توسعه پایدار است از این رو باید برای رفع مشکلات این کلانشهر توجه ویژه ای انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی عصرامروز سه شنبه _۲۵تیر۹۸ _درمراسم بازدید رییس کل بانک مرکزی ایران از خط دوم قطارشهری اصفهان اظهار کرد: از ۱۲سال گذشته عقب ماندگی اصفهان نسبت به استان های دیگر بسیار شدید شده و البته نمی توانیم عقب ماندگی هارا یکجا جبران کنیم از این رو درخواست ما از بانک مرکزی این است که تا حد توان دستورات لازم را برای کاهش مشکلات موجود صادرکند.

وی تصریح کرد: خط دو قطارشهری اصفهان که بعد رفاهی و مردمی دارد همچنین می تواند اشتغال زا باشد باید هرچه سریعتر احداث و مورد بهره برداری قرارگیرد.

استانداراصفهان با تأکید براهمیت سلامت شهروندان تصریح کرد: هفته گذشته منشأ گردوخاک و آلایندگی ها از استان اصفهان بود چرا که دراین استان کویر به شدت درحال پیشرفت است، از این رو ضرورت دارد به رفع مشکلات آن به صورت ویژه توجه شود.

وی از شهرداراصفهان خواست سه شنبه هفته آینده به بانک مرکزی کشور مراجعه و دستورات صادر شده توسط رییس کل بانک مرکزی ایران درخصوص مسائل مطرح شده درجلسه امروز را دریافت و پیگیری های لازم را انجام دهد.

کد خبر 382688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.