نظرات مردم در مسیر توسعه گره‌گشا است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: استفاده از نظرات مردمی در تدوین طرح جامع شهر منطقه اصفهان یکی از راهکارهای موفقیت این طرح است.

شیرین طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه نظرسنجی و مشارکت مردم در تدوین طرح جامع شهری اظهار کرد: برنامه جامع شهر منطقه اصفهان به عنوان یک طرح مشارکتی در دستور کار مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های تدوین این طرح، استفاده از نظرات مردمی است، افزود: چند روزی است که سعی کردیم نظرات مردم از اقشار مختلف شغلی، جنسی و فکری را دریافت کنیم تا بتوانیم در خصوص طراحی این طرح گام بلندتری را برداریم.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با حضور تسهیل‌گران این نظرات مردمی جمع آوری می‌شود که تحلیل و بررسی این نظرات همگی مبنای تدوین سند جامع شهر خواهد بود.

وی با اشاره به سختی‌های این کار تصریح کرد: به دلیل اینکه این نظرسنجی و آگاهی از ایده‌آل‌ها و نظرات مردم برای اولین بار است که انجام می‌شود، ممکن است سختی‌هایی در بر داشته باشد که قطعا نتایج مثبت این کار بیش از سختی‌های آن خواهد بود.

رئیس برنامه جامع شهر منطقه اصفهان اظهار کرد: مطمئن هستیم که نظرات مردم اصفهان می‌تواند گره‌گشا باشد به همین دلیل از مردم می‌خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند چرا که به دلیل سکونت آنها در این شهر قطعا مشکلات شهری را به خوبی تشخیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم مطمئن باشند که نظرات آنها قطعا در تدوین این برنامه لحاظ خواهد شد، گفت: تدوین این سند با چنین روند مشارکتی می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر استان‌های کشور باشد که در آینده نزدیک نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 382637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.