نفت‌خواری با برند بابک زنجانی

وزیر نفت بر اشد مجازات افراد فاسد تاکید کرد و گفت: هر وقت اسم بابک زنجانی را می‌آورم، دو هفته در مطبوعات به ما حمله می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیژن زنگنه در نشست هم‌اندیشی کارگروه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت اظهار کرد: بارها گفته‌ام تا زمانی که هستم به امانت مردم خیانت نمی‌کنم.

وی گردش مالی سالانه صنعت نفت را ده‌ها میلیارد دلار عنوان کرد و ادامه داد: وظیفه‌مان این است از نفت به‌عنوان حقوق ملت ایران که مانند جواهر است محافظت کنیم.

زنگنه دلیل اصرار به مبارزه با فساد در صنعت نفت را درآمدهای میلیاردی این صنعت عنوان کرد و افزود: افراد دزد و ناسالم به دنبال منفعت و پول هستند و کمتر جایی در کشور است که به اندازه صنعت نفت در آن پول باشد، یا گردش مالی آن زیاد باشد. تمرکز فاسدان روی صنعت نفت است و تمرکز مبارزه با فساد نیز باید در نفت باشد، البته این به آن معنا نیست که نفتی‌ها مشکل داشته باشند.

وزیر نفت با بیان اینکه در فروش نفت تاکنون چنین مشکلاتی نداشتیم، به نفت‌خواری با برند بابک زنجانی اشاره کرد و گفت: هر وقت اسم بابک زنجانی را می‌آورم، دو هفته در برخی مطبوعات به ما حمله می‌شود؛ تعدادی از رسانه ها جیره‌خوار بابک زنجانی هستند، اما من نمی‌توانم اسم وی را رها کنم. این برندِ نفت‌خواری مختص اوست و نمی‌توانم از آن بگذرم.

زنگنه افزود: البته عده‌ای الان به ما فحش می‌دهند که دلیلش این است که ما نمی‌گذاریم نفت کشور را ببرند، بخورند و پول آن را پس ندهند.

کد خبر 382335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.