پای پرسپولیس وسط باشد انتخاب دیگری برایم وجود ندارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی قرار است در ایران انتخابی داشته باشید، همه چیز معلوم است. وقتی پای پرسپولیس وسط باشد، برای من انتخاب دیگری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وحید امیری که به تازگی قرار داد خودش را با پرسپولیس امضا کرد، گفت:خوشحالم که به خانه خودم، پرسپولیس، برگشته‌ام. نفس کشیدن در فضای پرسپولیس و بودن در کنار شور و هیاهوی هواداران من را سر ذوق می‌آورد. بی‌صبرانه منتظرم کارم را بار دیگر با پرسپولیس آغاز کنم و اگر هماهنگی‌ها نهایی شود می‌خواهم فردا راهی اردوی ترکیه شوم.

وی در ارتباط با این مساله که پیشنهادهای مختلفی با رقم‌های بالاتر هم برای او وجود داشت، ادامه داد: وقتی قرار است در ایران انتخابی داشته باشید، همه چیز معلوم است. وقتی پای پرسپولیس وسط باشد، برای من انتخاب دیگری وجود ندارد. پیشنهادهای دیگر هم بود ولی من از لحظه بازگشت به قدری در فکر برگشتن به پرسپولیس بودم که حتی پیشنهاد مالی هم به آنها ندادم و دنبال این بودم که بتوانم دوباره برای پرسپولیس بازی کنم. الان هم احساس می‌کنم این یک فرصت و شروع دوباره است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: می‌دانم هواداران بابت سال گذشته از من ناراحت هستند. بعضی هم هنوز من را نبخشیده اند. این احساسات را درک می کنم. در مقابل آن حرفی نمی زنم. من فقط امیدوارم با تلاشی که برای پرسپولیس خواهم کرد دل هواداران پرسپولیس را بار دیگر به دست بیاورم. امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم موفقیت های پرسپولیس را ادامه بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

کد خبر 382309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.