توزیع ۲۰۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در شاهین‌شهرومیمه

شاهین‌شهرومیمه_سرپرست فرمانداری شاهین‌شهرومیمه گفت: سال گذشته بیش از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی فراگیر، ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین‌شهرومیمه، اسفندیار تاجمیری در جلسه شورای سرمایه‌گذاری این شهرستان با اشاره به تاکید استاندار اصفهان مبنی بر رفع موانع تولید، حذف بروکراسی اداری و ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها، اظهار کرد: شورای سرمایه‌گذاری به دنبال ایجاد مقدمات، تبیین و تعریف ساختار، شناسایی و احصاء مسائل و مشکل‌ها و تشویق سرمایه‌گذاران به ایجاد و حفظ عرصه‌های اشتغال است.

وی عنوان کرد: رونق تولید ارتباط مستقیم با منافع ملی، مصلحت نظام جمهوری اسلامی و نیاز مردم دارد و به عنوان یک مسئله فرابخشی به شیوه عملکرد همه مسئولان مربوط است.

سرپرست فرمانداری شاهین شهرومیمه اضافه کرد:  در این شهرستان از همه امکانات برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد عرصه‌های اشتغال استفاده می‌شود.

تاجمیری ادامه داد: شهرستان شاهین‌شهرومیمه در حوزه صنعت و معدن رتبه نخست، حمل و نقل و انبارداری رتبه دوم، تأمین آب، برق و گاز طبیعی رتبه دوم، امور عمومی و خدمات شهری رتبه چهارم و در تولید ناخالص داخلی رتبه دوم استان را دارد.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ رتبه‌های برتر این شهرستان در کاهش نرخ بیکاری شهرستان استفاده شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی فراگیر، ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان پرداخت شده و امسال هنوز تسهیلاتی در این زمینه اختصاص نیافته است.

کد خبر 382287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.