جزییات مزایای ویژه رانندگان بار درون‌شهری دارای پروانه فعالیت

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون‌شهری شهرداری تبریز گفت: با موافقت شهردار تبریز، رانندگان بار درون‌شهری دارای پروانه فعالیت می‌توانند از مزایا و خدماتی که کارکنان شهرداری از آن بهره‌مند هستند استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، فاضل نادری با اشاره به مباحث قانونی که رانندگان بار درون‌شهری را ملزم به دریافت پروانه از سازمان بار می‌کند، اظهار کرد: برای رانندگانی که اقدام به اخذ پروانه فعالیت از سازمان می‌کنند مزایا و خدمات بسیاری در سازمان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با موافقت شهردار تبریز تمامی رانندگانی که پروانه فعالیت را از سازمان دریافت کرده‌اند، می‌توانند از خدماتی مانند تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از مدارس آموزش ورزش شهرداری که کارکنان شهرداری از آن استفاده می‌کنند بهره‌مند شوند.

نادری استفاده از تخفیف مراکز درمانی شهرداری تبریز را دیگر مزیت استفاده از پروانه اخذ شده توسط رانندگان دانست و تصریح کرد: در مباحثی مانند بیمه خودرو، شخص ثالث و بدنه با واحدهای مختلفی قرارداد داریم که رانندگان می‌توانند با استفاده از پروانه‌ای که دارند ۲.۵ درصد بیش از دیگران تخفیف گرفته و در چهار قسط اقدام به پرداخت حق بیمه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار با اشاره به اقدامات دولت برای حمایت از رانندگانی که در سامانه ملی حمل بار ثبت نام می‌کنند گفت: بر اساس مذاکراتی که در دولت در حال انجام است این رانندگان می‌توانند از تخفیف بیمه تامین اجتماعی نیز برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: سهمیه گازوئیل نیز به رانندگانی اختصاص می یابد که در سامانه ثبت‌نام کرده باشند.

نادری با اشاره به اختلاف قیمت موجود بین قیمت لاستیک یارانه‌ای و بازار آزاد اظهار کرد: خودروهای سنگینی که در داخل شهر فعالیت می‌کنند و تاکنون سهمیه لاستیک نگرفتند می‌توانند با مراجعه به سازمان از این سهمیه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار با درخواست از شهروندان برای سپردن بار خود به خودروهای ثبت‌نام شده در سازمان خاطرنشان کرد: این خودروها که شطرنجی شده‌اند و مورد تایید سازمان هستند، امکان پیگیری و نظارت بر آن‌ها وجود دارد.

کد خبر 382267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.