سخت است بشنویم صنعت و معدن اصفهان بیمار است

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیار سخت است که بشنویم صنعت ، معدن و تجارت اصفهان بیمار است. اصفهان یکی از استان های توانمند در حوزه صنعت و معدن بوده و باید شرایط پس از حضور رییس جدید سازمان صمت این استان بهتر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس قبادی صبح امروز_۲۰تیرماه_ در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید کاظمی این سازمان با بیان اینکه احترام ویژه ای برای اصفهان قائل هستم، اظهار کرد: تاثیرگذارترین افراد صنعت کشور از استان اصفهان هستند.

وی افزود: باید خدمات بیشتری در بخش صنعت کشور به صنعتگران ارائه شود. تغییر مدیریت در ریاست سازمان صمت اصفهان، تغییر راه و همت را به همراه خواهد داشت. ایرج موفق یکی از مدیران خودساخته وزارت صنعت، معدن و تجارت است و انتصاب او نیز به اصرار  خود اسرافیل احمدیه صورت گرفته است.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از رییس سابق سازمان صمت اصفهان در ستاد وزارتخانه استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: امیدواریم رییس جدید سازمان صمت اصفهان توسعه و رونق تولید استان اصفهان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی ایرج موفق و محمدرضا مس فروش را به ترتیب به سمت روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت اصفهان و خراسان رضوی منصوب کرد.

ایرج موفق پیش از این سمت مشاور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها و مسئول هماهنگی امور استانها را بر عهده داشت.

اسرافیل احمدیه نیز از سال ۹۲ تا کنون سکاندار سازمان صمت اصفهان بود.

کد خبر 382104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.