همسر کی روش باردار است و از ما مهلت خواسته/ طبق نظر سرمربی جلو می‌رویم نه هوادار

تابش گفت: ما از استنلی خواستیم که در ۴۸ ساعت تکلیف را روشن کند، اما او باز هم از ما مهلت خواست تا تصمیمش را نهایی کند. وی مشکلی خانوادگی دارد که در خصوص بارداری خانمش است و در حال حاضر در برزیل به سر می برد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: رای کمیته انضباطی صادر شده است و در حال بررسی است، قطعا اعتراضاتی روی این رای خواهیم داشت و از طریق مراجع ذی‌ربط آن را پیگیری خواهیم کرد. رای سنگین داده شده است و باید به آن اعتراض کنیم.

وی با بیان اینکه خسارات به وجود آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس برای خبرنگاران را مورد برسی قرار می‌دهیم، افزود: اگر از طریق سپاهان این خسارت وارد شده باشد آن را پرداخت خواهیم کرد. چرا که بیرون از ورزشگاه این اتفاقات رخ داده است و باید بررسی کرد که آیا این اتفاقات از طرف هواداران ما بوده یا خیر. 

آمادگی بدنی استنلی و ابراز علاقه برای ماندن در سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: مهلتی به کی روش نداده بودیم. ما از استنلی خواستیم که در ۴۸ ساعت تکلیف را روشن کند اما او باز هم از ما مهلت خواست تا تصمیمش را نهایی کند. وی مشکلی خانوادگی دارد که در خصوص بارداری خانمش است و در حال حاضر در برزیل به سر می‌برد. او به من گفت که پس از زایمان همسرم به تیم ملحق می‌شود و در برزیل هم مشغول تمرین هستم و آمادگی خود را از دست نداده‌ام. همین‌طور وی ابراز علاقه‌مندی برای ادامه همکاری با سپاهان دارد.

تابش خاطرنشان کرد: مسئله ۴۸ ساعت مهلت برای ما پیراهن عثمان شده است اما مسئله به این شکل است که به شما گفتم و در حال حاضر، روزهای آخر بارداری خانمش است و به زودی  باز خواهد گشت. قرارداد وی آماده است و اگر امضا شد، اعلام رسمی خواهیم کرد و او به اردو ما اضافه خواهد شد. اما در حال حاضر کی روش در برزیل است و مدیر برنامه وی نیز در برزیل به سر می‌برد اما هر دو ابراز علاقه می‌کنند که با سپاهان همکاری کنند. البته بارها گفته‌ام که سپاهان گزینه‌های دیگری هم دارد و اگر مسئله تمدید قرارداد کی روش استنلی به سرانجام نرسد به دنبال گزینه‌های دیگر خواهیم بود.

از والیبال انتظار قهرمانی نداریم

وی گفت: سپاهان در رشته‌های متعددی فعالیت می‌کند و در همه رشته‌ها به دنبال قهرمانی است. تیم والیبال سپاهان در فصل گذشته خیلی سریع تیمی را در لیگ یک آماده کرد اما با برنامه ریزی و مدیریت درست به سوپر لیگ والیبال راه پیدا کردیم. در حال حاضر به دنبال آن نیستیم که پایمان را روی پله آخر گذاشته و سرنگون شویم. برنامه تیم والیبال ما برنامه‌ای بلند مدت است و می‌خواهیم تا دو سه سال دیگر، به دنبال قهرمانی باشیم. این فقط در والیبال نیست و در تمام رشته‌ها این خواسته را داریم.

تابش تاکید کرد: در رشته‌های ورزشی خط مشی سپاهان مشابه است و گام اول راه اندازی آکادمی بانوان و آقایان است. گام دوم رسیدن به ابعاد بین‌المللی رشته و در گام سوم برای قهرمانی فعالیت می‌کنیم. اما تیم‌های جدیدمان مثل والیبال را تحت فشار قهرمانی قرار نمی‌دهیم. ممکن است قهرمان شویم و این خوشحال کننده است اما آن‌ها را در فشار قهرمانی قرار نمی‌دهیم. برنامه ما این است که ظرف سه سال آینده، سپاهان قهرمانی ایران و آسیا را در والیبال به دست آورد.

کادر فنی در مورد سهرابیان با من صحبت نکرده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان، افزود: هنوز با کادر فنی در مورد آرمین سهرابیان صحبت نکرده‌ایم. به غیر از کی روش و جایگزین آن به دنبال یک گزینه بزرگ سوم هستیم اما اسم خاصی را هیچ‌گاه نیاورده‌ام. در حال حاضر کومان به تیم اضافه شده است و باز هم تلاشمان را می‌کنیم که تیم را برای فصل بعد تقویت کنیم و امیدوارم یکی دو نفر دیگر را جذب کنیم. همین‌طور که می‌دانید ما نیم‌فصل اولمان قبل از بازی‌های آسیایی است و لیگ قهرمانان آسیا در بهمن ماه آغاز می‌شود و ما در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل هم ممکن است تغییراتی محدود داشته باشیم.

وی در مورد انتقاد برخی از هواداران و کارشناسان بر نحوه عملکرد و جذب بازیکنان سپاهان در نیم فصل دوم فصل گذشته، افزود: ما بر اساس نظر کادر فنی بازیکن‌ها را جذب می‌کنیم. زمانی ممکن بود که سعید آقایی از سپاهان جدا شود، به همین دلیل مسلمی پور را به خدمت گرفتیم که بازیکن ثابت تیم ملی امید بود. همین‌طور رجبی نیز که از آکادمی باشگاه بود، به اکسین تهران قرض داده شد و با ما قراردادی سه ساله دارد و در حال حاضر آماده است. محمد ابراهیمی هم در زمانی که با وی قرارداد بستیم آسیب دیدگی شدیدی پیدا کرد و این مسائل در فوتبال عادی است. به هرحال من نظر کادر فنی تیم را اجرا کرده‌ام. همین‌طور در نیم فصل مهدی زاده را به خدمت گرفتیم که یک دفاع بسیار خوب است و در حال حاضر هم از وی راضی هستیم.

تابش خاطرنشان کرد: رضا میرزایی رجبی و محمد پاپی را با قراردادهایی بلند مدت در تیم نگه داشتیم و سپس آن‌ها را به طور قرضی به تیم‌های دیگر فرستادیم تا فرصت بازی پیدا کنند و بسیار آماده هستند. محمد پاپی آینده بسیار خوبی دارد اما باز هم به نظر در سپاهان، فرصت بازی به وی نمی‌رسد  و به همین دلیل، باز هم به صورت قرضی به نفت مسجد سلیمان خواهد پیوست تا شرایط بازی را پیدا کند. باز هم تاکید می‌کنم که نقل و انتقالات ما بر اساس نظر کادر فنی است. ما تیم کم ستاره‌ای نداشتیم و قراردادمان را اکثرا بیشتر از یک ساله تمدید کردیم و این مسئله، باعث می‌شود که تیم ثبات داشته باشد.

مسعود تابش در پایان، افزود: تیم پس از عنوان‌های نهمی، ششمی و چهاردهمی، در فصل گذشته نایب قهرمان شد و حتی شانس قهرمانی هم داشت و در مسیر درستی قرار دارد. ما کادر فنی خود را حفظ کردیم و تمریناتمان را زودتر از سایر تیم‌ها شروع کردیم. بازیکنان آینده دار بسیار خوبی را جذب کردیم که می‌توانند مثل محمد کریمی در تیم ما بدرخشند. ما نمی‌توانیم اگر تعدادی هوادار یک چیز را خواستند، به آن عمل کنیم و طبق اصول هم باید مطابق نظر سرمربی و کادر فنی عمل کنیم و آن‌ها در صورت عدم موفقیت هم پاسخگو خواهند بود.

کد خبر 381982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.