چشم اندازمان برای هوشمندسازی شهر پیشرو، پیشران و پایدار است

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: چشم‌انداز این سازمان برای افق ۱۴۰۰ در هوشمندسازی شهر پیشرو، در حکمرانی مطلوب IT پیشران و در درآمدزایی ICT پایدار است.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ماموریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات توانمندسازی شهرداری اصفهان در جهت جلب رضایت شهروندان و تحقق تعالی سازمانی شهرداری با به‌کارگیری قابلیتها و ظرفیتهای فاوا است.

وی با اشاره به اولویت‌های راهبردی ICT  شهرداری اصفهان در سال۹۸، تصریح کرد: هوشمندسازی هدفمند شهر در حوزه‌های اولویت‌دار شهرداری، ارتقاء و یکپارچه‌سازی خدمات الکترونیکی شهروند محور، ارزش‌آفرینی با استفاده از سرمایه‌های ICT شهرداری و افزایش مشارکت فراسازمانی با استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران از جمله این اولویت‌ها است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان افزود: کاهش وابستگی غیرضروری به پیمانکاران در اجرای پروژه‌های ICT، سازماندهی و یکپارچه‌سازی تمام داده‌های شهرداری و ارائه خدمات داده، ارتقاء نقشICT در تعالی سازمانی شهرداری، افزایش نقش ICT در تحول کسب و کار شهرداری و حفظ و ارتقاء زیرساخت‌های فنی ICT شهرداری از دیگر اولویت‌های راهبردی ICT  شهرداری اصفهان در سال‌جاری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به خط مشی مدیریت فاوا در سال ۹۸، گفت: هم‌افزایی، اعتماد و احترام متقابل با شهرداری، ارتقاء تخصص تا کسب مرجعیت،  مدیریت بهینه زمان، توجه به درآمدزایی جلب مشارکت بخش خصوصی، استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی، اطلاعاتی و سازمانی،  همکاری اثربخش کارکنان و تقویت کار گروهی، بکارگیری حداکثری ابزارهای فناوری اطلاعات و کاهش مصرف انرژی و کاغذ از جمله موارد خط مشی مدیریت فاوا در سال‌جاری است.

ابطحی گفت: در سال گذشته ارائه خدمات الکترونیکی با اولویت نیاز شهروندان، تقویت کیفیت محصولات و خدمات فاوا با رویکرد کاهش بهای تمام شده، یکپارچه‌سازی دارایی‌های اطلاعاتی شهرداری، کاهش وابستگی در محصولات و خدمات استراتژیکICT  شهرداری به تأمین‌کنندگان، ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد مشارکت با بخش خصوصی و تقویت همکاری و تعامل با نهادهای اجرایی از جمله سیاست‌های مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی این سازمان بوده است.

کد خبر 381960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.