نخستین جشنواره اوقات فراغت تیران‌وکرون برگزار می‌شود

تیران‌وکرون_رییس اداره ورزش و جوانان تیران‌وکرون گفت: نخستین جشنواره اوقات فراغت به منظور شناسایی مراکز برتر در غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران‌وکرون، مهدی مرادی در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستانه این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های پراکنده و موازی پایگاه‌های اوقات فراغت، اظهار کرد: باید آگاهی عمومی درباره اهمیت و جایگاه اوقات فراغت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مطلوب در حوزه اوقات فراغت شناسایی شود، عنوان کرد: نخستین جشنواره اوقات فراغت به منظور شناسایی مراکز برتر در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان تیران‌وکرون با بیان اینکه باید ظرفیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت در غالب نمایشگاه و فستیوال به نمایش گذاشته شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ درصد از پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان امکان شرکت در این جشنواره را داشته باشند.

مرادی اضافه کرد: ارزیابی پایگاه‌های اوقات فراغت بر اساس فرم ارزیابی و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در طول تابستان انجام می‌شود و از عوامل موثر در این ارزیابی، استفاده از مربیان متخصص در هر رشته، افزایش شور و نشاط در کلاس‌ها، کیفیت برگزاری کلاس‌ها و همپوشانی رشته‌ها است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یکصد مرکز به عنوان پایگاه اوقات فراغت معرفی شد، اظهار کرد: در پایان تابستان برترین پایگاه‌های اوقات فراغت شناسایی و به آن‌ها بسته حمایتی و نشان افتخار اهدا خواهد شد.

کد خبر 381921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.