مقصد ستاره آسمان لیگ برتر؛ اصفهان یا تبریز؟

داغترین بحث رسانه های ورزشی کشور این روزها بیشتر معطوف به آقای گل لیگ برتر ۹۸-۹۷ است . مهاجم برزیلی سابق سپاهان بین زمین و آسمان مانده و هنوز تصمیمی در مورد آینده کاریش نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آخرین اظهارنظر پیرامون کی‌روش استنلی گفت: یکی ‌از گزینه‌های ما کی‌روش استنلی است و از ما برای تصمیم‌گیری ۴۸ ساعت فرصت خواسته است. او در برزیل است و بحث این است که به ایران بیاید یا اصلاً نیاید.
مسعود تابش افزود: کی‌روش عنوان کرده اگر به ایران بیایم در سپاهان بازی می‌کنم، اما اگر تا ۴۸ ساعت آینده به ایران نیاید ما با گزینه بعدی‌مان قطعاً توافق می‌کنیم.

کی‌روس استنلی فصل گذشته در تیم سپاهان موفق شد با ۱۶ گل زده و ۳ پاس گل عملکردی عالی از خود را به ثبت برساند. استنلی در آخرین دیداری که برای سپاهان در چهارچوب جام حذفی به میدان رفت با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد.

کی روس در فصلی که گذشت بیشتر از هر بازیکنی با سر به توپ ضربه زد که دقت این ضربات نیز به نسبت خوب بود؛ ۱۰ ضربه از ۴۴ ضربه سر کی‌روس استنلی منجر به گل شده است. در مقابل عملکرد خوب کی‌روس در مقابل توپ‌های هوایی شاید ذکر این نکته که ۴ گل از ۶ گل دیگری که با پای کی‌روس وارد دروازه حریفان شده است، خالی از لطف نباشد.

در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون کی‌روس استنلی زیاد است و بحث رفتن وی از سپاهان و یا ماندن وی موضوع داغی در رسانه‌های ورزشی کشور شده است. ولی طی روزهای اخیر خبرها مبنی بر پیوستن این مهاجم سر زن به تیم تبریزی است و با توجه به مبلغی که کی‌روش خواهان آن است یافتن تیم خواهان کی‌روس چندان کار سختی نیست چون فقط یک تیم خصوصی است که از پس پرداخت این مبلغ میلیاردی بربیاید؛ آن‌هم تیمی که به تازگی با مهاجمش قطع همکاری کرده است. با این شرایط باید منتظر ماند تا ببینیم مقصد ستاره آسمان لیگ برتر کدام شهر یا حتی کشور است؟

کد خبر 381753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.