وقوع سالانه ۱۷۰ هزار حریق در کشور/ آتش‌نشانان اصفهان آمادگی لازم را دارند

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متاسفانه سالانه در کشور قریب به ۱۷۰هزار حریق رخ می دهد که حادثه پلاسکو و شهادت ۱۶ آتش نشان از حادترین این حوادث بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل نجار شامگاه یکشنبه در اجرای مانور بزرگ عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیش از رفع بحران باید پیشگیری کرد، اظهار کرد: باید پیشگیری قبل از بحران صورت بگیرد و در این راستا مردم باید آموزش‌های لازم را ببینند و البته رعایت کنند تا شاهد صحنه دلخراشی نباشیم.

وی ادامه داد: پیشگیری از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه گاهی با یک کپسول آتش نشانی ساده یا یک لیوان آب می‌توان در جلوی یک حادثه بزرگ را گرفت و از یک حریق بسیار بزرگ پیشگیری کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تقدیر از آتش نشانان افزود: مانور بسیار خوبی که شاهد بودیم نشان از آمادگی بالای آتش نشانان اصفهانی دارد .

رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: آمادگی آتش نشانان یک طرف موضوع است و طرف دیگر رعایت نکات ایمنی از طرف مردم است که در این زمینه باید فرهنگ سازی کرد.

وی با اشاره به آمار حریق در کشور اضافه کرد: متاسفانه سالانه در کشور قریب به ۱۷۰هزار حریق رخ می دهد که حادثه پلاسکو و شهادت ۱۶ آتش نشان از حادترین این حوادث بوده است.

نجار ادامه داد: قطعا آمادگی در نیروهای آتش نشانی وجود دارد و سازمان مدیریت بحران هم در حد توان در کنار آنان است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حمایت این سازمان از مردم اصفهان افزود: مردم نصف جهان در طول دوران دفاع مقدس کمک‌های زیادی به کشور کردند و تعداد زیادی شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند و می‌دانیم مردم این شهر قابل ستایش هستند به همین خاطر تا حد توان از آنان حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 381684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.