هدف تشکیل انجمن علمی کابینت‌سازان اصفهان ارتقا سطح خدمات است

نایب رییس انجمن صنفی کابینت سازان اصفهان گفت: هدف از تشکیل انجمن علمی کابینت سازان اصفهان منافع شخصی نیست بلکه هدف ارتقا سطح خدمات ارائه شده به مردم است.

مسعود رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه علت تشکیل انجمن علمی کابینت سازان در استان اصفهان کم کاری اتحادیه این صنف است، اظهار کرد: اتحادیه می توانست اما نخواست که در بسیاری از موارد پیگیر حقوق کابینت سازان اصفهانی شود.

وی افزود: هیئت مدیره اتحادیه صنایع و یراق آلات چوبی را مصالح فروشان این صنعت تشکیل می دهد و جای تولید کنندگان صنعت چوب و یراق آلات در این هیئت خالی است. اتحادیه باید حمایت بیشتری از تولید کنندگان این صنعت کند و کمتر به منافع مصالح فروشان میلیاردر چوب و یراق آلات توجه کند.

نایب رییس انجمن صنفی کابینت سازان اصفهان خاطر نشان کرد: اتحادیه باید ارتقا میزان رضایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را در اولویت خود قرار دهد و تنها به ایجاد منفعت برای برخی از مصالح فروشان این صنعت نپردازد. حق عضویت اتحادیه صنایع چوب و یراق آلات نیز افزایش یافته و همین موضوع موجب ایجاد فشار بر تولید کنندگان می شود.

وی اضافه کرد: جامعه نیاز به نیروهای متخصص و تحصیل کرده در همه عرصه‌های خدماتی دارد و بروزرسانی اطلاعات کاربردی فعالان این حوزه موجب ارتقا سطح خدمات ارائه شده به مردم می‌شود. یکی دیگر از وظایفی که اتحادیه به آن عمل نمی کند معرفی محصولات روز جهانی و نحوه بکارگیری آن برای تولید کنندگان است.

نایب رییس انجمن صنفی کابینت سازان اصفهان با بیان اینکه ظرفیت اتحادیه در بسیاری از موارد پاسخگوی نیازهای اصلی کابینت سازان و فعالان این صنعت نیست، تصریح کرد: نوسانات قیمت در بازار چوب و یراق آلات روزانه است و باید هر ماه لیست قیمت و خدمات جدیدی برای اعضای این اتحادیه در نظر گرفته شود.

رحمتی افزود: نظارتی بر وضعیت فعالیت مصالح فروشان چوب و یراق آلات نمی شود و تعیین قیمت به نوعی انحصاری شده است. بازرسی اصناف توجهی به این امور ندارد و اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت نیز در این مسئله ورود نمی کند.

وی یادآور شد: هدف از تشکیل انجمن علمی کابینت سازان اصفهان منافع شخصی نیست بلکه هدف ارتقا سطح خدمات ارائه شده به مردم است.

نایب رییس انجمن صنفی کابینت سازان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صنعت چوب و یراق آلات این است که بسیاری از فعالان این حوزه آموزش آکادمیکی برای فعالیت ندیده اند و همین امر موجب عقب ماندن آنها از به‌کارگیری فنون و روش‌های جدید برای فعالیت شده است.

کد خبر 381627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.