آشنایی با یک بازی پرطرفدار ایرانی

برای اینکه از فوتبال لذت ببرید، نیاز نیست حتما کارشناس فوتبال باشید؛ مینی فوتبال یک بازی چند نفره تحت وب و بسیار جذاب است که در آن ۶ نفر به طور همزمان می توانند با هم فوتبال بازی کنند.

به گزارش ایمنا، بازی اندرویدی مینی فوتبال آنلاین، اثری در سبک ورزشی است که مختص علاقه‌مندان بازی‌های رقابتی و بازی فوتبال طراحی شده است. گیم‌پلی بازی به دو بخش بازی تیمی و انجام مهارت‌های مختلفی همانند پنالتی زدن، روپایی زدن و موارد مشابه تقسیم شده است. نوآوری اصلی سازندگان در بخش بازی تیمی خود را نشان می‌دهد. در این بخش همانند یک میز بیلیارد، بازیکنان به‌واسطه مهره‌های تیم‌ خود در صفحه بازی قرار می‌گیرند و در حالت نوبتی وظیفه دارند تا با ضربه زدن به توپ، به گل برسند.

در این بازی نحوه وارد کردن ضربات و اینکه به‌کدام بخش توپ ضربه بزنید، از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند. بازی مینی فوتبال آنلاین در مجموع دارای سه حالت مختلف است که دو حالت آن که شامل بخش لیگ و بخش بازی‌های خصوصی (رقابت با دوستان) به‌زودی به بازی افزوده خواهد شد. بخش اصلی بازی هم مربوط‌به حالت آنلاین است که در آن بازیکنان می‌توانند با یکدیگر به‌رقابت بپردازند و امتیاز کسب کنند.

درکنار تمامی ویژگی‌های این بازی، استودیو آسا، جوایز ماهیانه‌ای هم برای بازیکنان در نظر گرفته است. بازیکنان می‌توانند با نصب و تجربه مینی فوتبال آنلاین و استفاده از ویژگی‌های آن، در این قرعه‌کشی شرکت کرده و شانس خود را برای بردن یک کنسول پلی‌استیشن ۴ محک بزنند. درمجموع مینی فوتبال آنلاین با ارائه یک گیم‌پلی نوآورانه می‌تواند انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان ورزش فوتبال در پلتفرم موبایل باشد. اگر شما هم از جزء این دسته از افراد هستید، هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

منبع: زومجی

کد خبر 381492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.