خدارا شکر می کنم یک امتیاز کسب کردیم

دروازه بان هایپر شهر شاهین شهر: خوشحالم که می‌توانم به تیمم کمک کنم و از این کار لذت می‌برم؛ شاید تنها انگیزه ام دعوت شدن به تیم ملی باشد.

ابرهیم حسینی پس از تساوی تیمش در مقابل گیتی پسند در شهرآورد فوتسالی اصفهان، اظهار کرد: بازی خوبی بود ولی ما بدلیل کم تجربگی نتیجه دو بر صفر  را با تساوی سه بر سه عوض کردیم. بعد از دو بر صفر شدن بازی حتی گل های بیشتری نیز می توانستیم به ثمر برسانیم اما شانس با ما یار نبود.

شانس با ما یار نبود

وی با تاکید بر اینکه هدف هایپر شاهین شهر برای حضور در شهرآورد فوتسالی اصفهان کسب هر سه امتیاز این دیدار بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به تمرینات و برنامه ریزی های زیادی که داشتیم ، برای برد پا به این میدان گذاشته بودیم ولی شانس با ما یار نبود.

حسینی با ابراز خوشحالی بابت اینکه هایپر توانسته از تیم پرمهره گیتی پسند یک امتیاز بگیرد، گفت: گیتی پسند برندی است که هرسال برای قهرمانی بسته می شود البته بازیکنان ما نیز در این بازی انگیزه زیادی داشتند؛ بابت همین یک امتیازی نیز که بدست آوردیم خدا را شکر گذارم.

بازی مقابل گیتی پسند برایم حس خوبی داشت

حسین قپانچی پس از تساوی تیمش در مقابل گیتی پسند، اظهار کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر فکر می‌کنم در هفته ای که گذشت تمرینات خوبی بر روی نقاط ضعف حریف داشتیم. نمیتوانم بگویم حق با ما یا با گیتی پسندی ها بود؛ اما به ما خیلی فشار وارد شد چون در مقابل تیم پر مهره ای به نام گیتی پسند بازی کردیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به کسب هر سه امتیاز دیدار هفته آینده هایپر در مقابل اهورا بهبهان، خاطر نشان کرد: سال اول حضورمان در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم. سابقه حضور در گیتی پسند را دارم بازی در مقابل تیم سابقم حس خوبی برایم داشت و از این بابت خوشحال شدم . اهورا تیم فوق العاده خوبی است ضمن اینکه هوادران خونگرمی دارد و امسال تقویت شده اند و امیدوارم هر سه امتیاز را بدست بیاوریم.

حیف که سکوها خالی بود

محمد نوید بخش پس از تساوی تیمش در مقابل گیتی پسند در شهرآورد فوتسالی اصفهان، اظهار کرد: بازی خیلی خوب، پر تنش و جنگجویانه ای بود ولی حیف که سکوها خالی بودند. من برای خودم دروازه بانی می‌کنم و برایم فرقی ندارد در مقابل چه تیمی بازی می‌کنم. خوشحالم که می‌توانم به تیمم کمک کنم و از این کار لذت می‌برم؛ شاید تنها انگیزه ام دعوت شدن به تیم ملی باشد.

وی با دعوت از مردم خونگرم استان اصفهان برای حضور در دیدار هفته آتی هایپر در سالن تختی شاهین شهر، گفت: اهورای بهبهان تیم خیلی خوبی است و این هفته ام در مقابل مس سونگون مدعی بازی خیلی خوبی انجام داد. امیدوارم در شاهین شهر با حمایت مردم بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کد خبر 381417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.