بهترین قفل‌های هوشمند سال ۲۰۱۹

قفل‌ هوشمند یکی از تکنولوژی‌های جدید است که امکان باز و بسته‌ کردن درب منزل را از راه دور برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه بسیاری از افراد برای حفظ امنیت منزل خود از قفل‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این قفل‌ها مشکلات بسیاری نظیر فراموش‌کردن کلید و سرقت منزل را حل کرده، نصب آن‌ها آسان است و کاربران می‌توانند تنها با فشار دادن یک دکمه یا اجرای یک فرمان صوتی، درب منزل یا آپارتمان خود را باز و بسته کنند. در ادامه به برسی ویژگی‌های بهترین قفل‌های هوشمند ۲۰۱۹ می‌پردازیم.

قفل هوشمند Smart Lock Pro August

قفل هوشمند Smart Lock Pro  August قابلیت وصل‌شدن به Wi-Fi منزل را دارد و بهترین قفل برای آپارتمان‌نشینان محسوب می‌شود، به طوری که کاربران می‌توانند از راه دور نیز درب منزل خود را باز و بسته کنند. این گجت مجهز به سنسوری است که درب باز، بسته یا نیمه بسته خانه را تشخیص می‌دهد و به اطلاع کاربر می‌رساند. این قفل با کمک Google Assistant و الکسا کار می‌کند و  قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای "HomeKit" و "Z-wave" را دارد. نصب Smart Lock Pro  August بسیار آسان است و قیمت آن ۲۷۹ دلار ارزیابی شده است.

 قفل هوشمند LockAugust Smart 

قفل هوشمندAugust Smart Lock  همانند مدل قبلی به سنسور باز و بسته بودن درب مجهز است و با برنامه‌هایGoogle Assistant  و الکسا کار می‌کند. این قفل از راه دور نیز قابل کنترل است و قابلیت اتصال به Wi-Fi  را دارد، اما از برنامه‌های هوم‌کیت و Z-Wave پشتیبانی نمی‌کند. قیمت این قفل هوشمند ۲۱۹ دلار است.

 قفل هوشمند Yale Assure Lock SL

قفل هوشمند Yale Assure Lock SL دارای طراحی زیبایی است که برای  هر نصب شدن روی هر درب، مناسب به نظر می‌رسد. این دستگاه قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد و با نرم افزارهای الکسا، Google Assistant و هوم‌کیت کار می‌کند. قیمت تقریبی Yale Assure Lock SL۲۹۹ دلار ارزیایی شده است؛ چنانچه کاربر تمایل داشته باشد این قفل هوشمند به شبکه اینترنت متصل شود، باید ۵۰ دلار هزینه اضافه بپردازد.

 قفل هوشمند Schlage Encode

قفل هوشمند Schlage Encode قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد و با Google Assistant  و آمازون الکسا کار می‌کند اما با برنامه هوم‌کیت همخوانی ندارد. برای متصل کردن این گجت به خانه هوشمند، نیازی بهZ-wave ، شبکه Zigbaee یاWi-Fi  نیست. قیمت این قفل هوشمند ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است و بهترین قفل هوشمند از نظر نصب ساده محسوب می‌شود.

کد خبر 381396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.