حجاب را سیاسی معامله نکنید

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: دشمن برای نابودی نظام ایران به فروپاشی از درون روی آورده است و این فروپاشی یعنی ایجاد فاصله بین جوان‌ها و ارزش‌های دینی و مقدسات اسلامی و آنچه که ملت را در برابر تهدیدات و سختی‌ها مقاوم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) نمونه بارز یک دختر تربیت یافته در مکتب اهل بیت (ع) بودند.

وی افزود: زهد و تقوا، علم، متانت، پارسایی، دیانت و توجه به مسائل عبادی و مذاهب و حجاب اسلامی از ویژه‌های مهم حضرت معصومه (س) بود و لازم است دختران جامعه اسلامی و دینی این ویژه‌ها را الگو قرار دهند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه حفظ حجاب یک موضوع ضروری است و تردیدی در حفظ آن نیست، گفت: افرادی که در مسأله حفظ حجاب شبه ایجاد می‌کنند اگر از روی نادانی و جهل نباشد باید با آن‌ها برخورد شود.

وی با بیان اینکه حجاب مقوله‌ای فرهنگی یا متاثر از فرهنگ است، اما امروز با آن به صورت سیاسی و امنیتی معامله می‌شود، افزود: امروز مقوله حفظ حجاب یک ضرورت دینی و فقهی است و امنیت اخلاقی جامعه را به همراه دارد.

کرامتی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی به صورت یک اهرم فشار بر دولت و ملت‌های مستقل استفاده می‌شود، افزود: تحریم‌هایی که به ملت ما وارد می‌شود خلاف اصول انسانی و معادات بین المللی است.

وی گفت: دشمن برای نابودی نظام ایران به فروپاشی از درون روی آورده است و این فروپاشی یعنی ایجاد فاصله بین جوان‌ها و ارزش‌های دینی و مقدسات اسلامی و آنچه که ملت را در برابر تهدیدات و سختی‌ها مقاوم کرده است.

امام جمعه گلپایگان گفت: خیانت به ملت فلسطین نتیجه آن شکست است، پروژه اندیشه سازی آمریکا یعنی تروبح فساد و از بین بردن عیرت دینی مردم و سست کردن پایه‌های نظام است، دشمن برای آن برنامه دارد و دلارها برای آن هزینه می‌کند.

کد خبر 381388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.