بهبود رکورد ایران هدف دختر پرنده اصفهان

قهرمان دو و میدانی کار اصفهانی که با آمادگی بسیار خوبی در مسابقات دو و میدانی جام کازانف قزاقستان شرکت کرده است و قصد بهبود رکورد ایران در رشته پرش طول را دارد.

ریحانه مبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه ساله بهترین‌های آسیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و علاوه بر سطح بسیار خوب این رقابت‌ها، شرایط مناسب استادیوم و زیرساخت‌های فنی استاندارد، بستر بسیار خوبی را فراهم می‌سازد تا بتوانم رکورد ایران را که سال‌ها تغییری نداشته است بهبود بخشم.

وی که به تازگی در مسابقات لیگ طلایی ایران موفق شد با پرش پنج متر و ۹۵ سانتیمتری خود قهرمان این ماده شود از آمادگی بسیار بالای خود در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: برای حضور در رقابت‌های جام کازانف قزاقستان تمرینات بسیار خوبی داشته‌ام و به شش متر نزدیک شده‌ام که امیدوارم در این تورنمنت که یک جام معتبر است،  بتوانم برای کشور مقام خوبی کسب کنم و تمام تلاش خود را برای بهبود رکورد ایران انجام می‌دهم.

دونده ملی پوش اصفهانی از وجود استعدادهای بسیار خوب در دو و میدانی بانوان ایران خبر داد و افزود: در صورت اهمیت و رسیدگی بیشتر مسئولان به بانوان دونده شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر زنان ایرانی در مسابقات بین‌المللی خواهیم بود چرا که زن ایرانی حرف‌های بسیاری برای گفتن در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزش دارد.

مبینی با اشاره به سامان گرفتن اوضاع دو و میدانی استان اصفهان پس از حضور محمدرضا برکت به عنوان رییس این هیئت، تصریح کرد: در سه الی چهار ماهه که برکت ریاست هیئت دو و میدانی استان اصفهان را پذیرفته، شاهد تغییرات بسیار خوبی در امور اداره هیئت بوده‌ایم و علاوه بر ایجاد نظم در تمرینات و پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان، حمایت بسیار خوبی از ورزشکاران و قهرمانان شده که شامل من هم شده است؛ برکت در دیداری پیش از اعزامم به قزاقستان علاوه بر حمایت مالی خوب به من انگیزه داد تا رکورد ایران را در مسابقات کازانف جا به جا کنم.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های بین‌المللی جام کازانف قزاقستان طی روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر ۹۸ در قزاقستان برگزار می‌شود و تیم دو و میدانی استان گلستان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و ریحانه مبینی قهرمان اصفهانی و ملی‌پوش پرش طول ایران نیز با صلاح دید فدراسیون این تیم را همراهی می‌کند.

کد خبر 381289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.