پول تراکتور یا درخشش آسیایی با سپاهان؟

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال مهم‌ترین بازیکن این روزهای فصل نقل و انتقالات به شمار می‌رود و دو تیم بزرگ لیگ منتظر تصمیم او هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان که فصل گذشته با ۱۶ گل یکی از ارکان مهم موفقیت سپاهان بود و به نوعی همه تاکتیک‌های تیم امیر قلعه نویی به او ختم می‌شد با پایان یافتن قراردادش با این تیم وضعیت نامشخصی پیدا کرده است.

انتظار می‌رفت قرارداد کی‌روش نیز مانند چند بازیکن تاثیرگذار دیگر سپاهان قبل از شروع تمرینات تمدید شود اما پیشنهادهایی که کی‌روش از تیم‌های ایرانی و خارجی دریافت کرده روند مذاکرات او و سپاهان را با کندی مواجه کرده است. اخیراً امیر قلعه نویی از پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری یک تیم ایرانی به کی‌روش پرده برداشته است و همین مسئله را عاملی دانسته که هنوز کی‌روش راضی به تمدید قرارداد با سپاهان نشده است. با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس هزینه سرسام آوری برای مربیان خارجی خود کرده‌اند و بیش از این قدرت ریخت و پاش برای یک خارجی دیگر ندارند، تراکتور تنها تیم داخلی است که توانایی مالی ارائه این پیشنهاد را داشته است و از گوشه و کنار نیز شنیده می‌شود که تیم رقیب سپاهان در جذب کی‌روش، تراکتور است.

پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری احتمالی تراکتور حسابی کی‌روش را وسوسه کرده است زیرا او با یکی دو فصل درخشش در لیگ برتر ایران می‌تواند یک قرارداد چشمگیر ببندد، البته تراکتورسازی با توجه به قرارداد سنگینی که می‌بندد مدت قرارداد بیشتر از یک سال می‌خواهد و همین مسئله شاید نکته امیدوار کننده برای سپاهانی‌ها باشد.

در سوی دیگر گفته می‌شود پیشنهاد سپاهان حدود نصف پیشنهاد تراکتور به کی‌روش است با این تفاوت که این قرارداد احتمال می‌رود که یک ساله باشد. با این تفاسیر شاید باز هم در حالت برابر کی‌روش به پیشنهاد تراکتور پاسخ مثبت دهد اما نقطه برتری سپاهان نسبت به تراکتور حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، جایی که کی‌روش می‌تواند با درخشش در آن مسابقات با لباس سپاهان پیشنهادی به مراتب بالاتر از پیشنهاد کنونی تراکتور برای فصل آینده دریافت کند و آنگاه با قراردادی بهتر سپاهان را به مقصد یک تیم متمول عربی ترک کند.

قرارداد نجومی با تراکتور یا درخشش با سپاهان در آسیا دو راهی بزرگ کی‌روش استنلی است. درخشش او در سپاهان با توجه به سبک بازی امیر قلعه نویی در ایران و آسیا تضمین شده است اما حضور در تراکتور و قرارداد چند ساله با این تیم ولو اینکه با پول زیادی همراه باشد می‌تواند آغاز روزهای افول این ستاره برزیلی باشد زیرا تضمینی وجود ندارد که مصطفی دنیزلی با بازی روی زمین و سبکی متفاوت با آنچه کی‌روش در آن موفق بوده بتواند از این مهاجم برزیلی بهترین بازی را بگیرد که این یک چالش بزرگ برای استنلی به حساب می‌آید.

کد خبر 381286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام چرا علیه باشگاه سپاهان می نویسید خود مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفته که مذاکره با استنلی صحت ندارد. و نوشتین که گفته می شود سپاهان پول نصف پیشنهاد تراکتورسازی رو داده. یعنی چی ۹۰۰ هزار دلار. یعنی سپاهان ۳۰۰ هزار دلار داده؟ لطفا حق و حقوق همه تیم ها رو رعایت کنید.
    • بيننده IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
      0 0
      فكر كنم خودتم بخوني آخرش نميفهمي چي نوشتي! ٣٠٠ هزار نصف ٩٠٠ هزاره؟؟