حسود هرگز نیاسود!

دویست و سی و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حسود هرگز نیاسود" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به صحبت‌های مدیرعامل ذوب آهن پس از حضور در مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارد. آذری از اتحاد تیم‌های عربی صحبت کرده و اظهار کرد: در حالی که تیم‌های عربی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر متحد شده‌اند از ذوب آهن به عنوان تنها نماینده ایران هیچ حمایتی نمی‌شود و حتی بازیکنان سرباز خودمان هم که خدمتشان تمام شده را برنمی‌گردانند. وی ادامه داد: امیدوارم آقایان دست از حسادت برداشته و متوجه شوند که ذوب آهن نماینده ایران است.

"از سپاهان بزرگ به استقلال آمده‌ام" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با سیاوش یزدانی بازیکن اسبق سپاهان بیان شده است. وی در خصوص جو استقلال و شرایطش در این تیم اظهار کرد: من از تیم بزرگی مثل سپاهان به استقلال آمده‌ام و به جو بازی در تیم‌های بزرگ آشنایی دارم برای همین قبول شرایط استقلال و این جا به جایی آنچنان برایم سخت نبود.

"محصول سپاهان در سپیدرود"دیگر عنوان صفحه اول دویست و سی و پنجمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که خبر عقد قرارداد محمد روشندل بازیکن اسبق سپاهان و ملوان را با سپیدرود رشت می‌دهد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 381283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.