زاینده‌رود، آماده میزبانی مسابقات سه‌گانه کشور

لنجان_شهردار زاینده‌رود گفت: وجود دریاچه قایقرانی در حریم این شهر پتانسیل خوبی برای میزبانی مسابقات ورزش‌های سه‌گانه است و قطعا می‌توانیم با تامین زیرساخت های لازم زاینده‌رود را به عنوان شهر پایلوت این رشته ورزشی در کشور معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، ابوالفضل توکلی در نشست با رییس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان و مسئولان این شهرستان، اظهار کرد: در سال‌های اخیر مطالبه شهروندان از شهرداری‌ها برای حمایت بیشتر از ورزش افزایش یافته است، الیته این مسئله در چهارچوب وظایف شهرداری‌ها نیست، اما امکان انجام اقداماتی از سوی مدیران شهری وجود دارد.

وی عنوان کرد: شهرداری زاینده‌رود در پنجمین دوره فعالیت نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی تلاش کرده با بهره‌گیری از همه امکانات و تجهیزات دسترسی آسان به امکانات ورزشی در شهر را فراهم کند.

شهردار زاینده‌رود تصریح کرد: اعتبار احداث زمین چمن مصنوعی در شهرهای شهرستان جذب شده و زاینده‌رود نخستین شهر شهرستان است که زیرساخت احداث زمین چمن مصنوعی در آن مهیا شده است.

توکلی ادامه داد: ترویج فرهنگ ورزش در شهرها باعث افزایش مشارکت مردم در ورزش‌های جمعی شهروندی و ارتقاء کمی و کیفی آمادگی جسمانی آنان و افزایش سن امید به زندگی می‌شود به همین دلیل رو در سال گذشته شرایط میزبانی مسابقات ورزش‌های سه‌گانه آقایان کشور فراهم شد تا مردم شهرستان بیشتر با این رشته ورزشی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به المپیکی و مدال‌آور بودن رشته سه‌گانه لازم است مسئولان بیش از گذشته از آن حمایت کنند، اضافه کرد: کارخانه ذوب آهن همواره از ورزش شهرستان حمایت کرده است و قطعا می‌توانیم با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای زمینه حمایت بیشتر از رشته سه‌گانه را نیز فراهم کنیم.

شهردار زاینده‌رود عنوان کرد: وجود دریاچه قایقرانی در حریم این  شهر پتانسیل خوبی برای میزبانی مسابقات ورزش‌های سه‌گانه است و قطعا می‌توانیم با تامین زیرساخت های لازم زاینده‌رود را به عنوان شهر پایلوت این رشته ورزشی در کشور معرفی کنیم.

کد خبر 381180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.