صحبت های امینی بوی کم لطفی می‌داد/ در جذب بازیکن خارجی وسواس دارم

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان از رسانه‌ای که موضوع وجود خطر جانی در طبقه دوم نقش جهان را منتشر کرده است شکایت خواهد کرد و این رسانه باید جوابگو باشد که از چه بابت این برداشت را داشته است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن انتقاد از رسانه‌ای که وجود خطر جانی در طبقه دوم نقش‌جهان را مطرح کرده است، اظهار کرد: وجود هرگونه خطر جانی در طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان را شدیداً تکذیب می‌کنم؛ طبقه دوم نقش‌جهان کاملاً ایمن است. چند روز گذشته نمایندگانی از فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان که مهندس مهدی، مسئول صدور مجوز حرفه‌ای ورزشگاه‌ها نیز با آنان همراه بود، از نقش‌جهان بازدید کردند؛ هیچ‌کدام از ناظران صحبتی مبنی بر وجود خطر جانی در نقش‌جهان مطرح نکردند.

وی با تأکید بر وجود مشکلات جزئی در نقش‌جهان، خاطرنشان کرد: ورزشگاه نقش‌جهان هیچ مشکلی ندارد، باشگاه سپاهان از رسانه‌ای که موضوع وجود خطر جانی در طبقه دوم نقش جهان را منتشر کرده است شکایت خواهد کرد و این رسانه باید جوابگو باشد که به چه دلیل این برداشت را داشته است. خیلی از مشکلات نقش‌جهان برطرف شده است، مشکلات اندکی در رابطه با  میکسدزون، گیت‌های الکترونیکی، فروش اینترنتی بلیت و شماره‌گذاری صندلی‌ها باقی‌مانده است که در حال تلاش برای برطرف کردن این مسائل جزئی هستیم.

پتانسیل برگزاری بازی‌های ملی در نقش‌جهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان با ابراز اینکه ورزشگاه نقش‌جهان پتانسیل برگزاری بازی‌های ملی را نیز دارد، اظهار کرد: باشگاه سپاهان اقدامات زیادی را در ورزشگاه نقش‌جهان انجام داده است؛ سه جاده برای دسترسی راحت‌تر به ورزشگاه ایجادشده است؛ پارکینگ‌هایی را اضافه کرده و نیم پله‌ها را نصب‌کرده‌ایم. نصب چادرهای طبقه دوم نزدیک به ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته و محوطه‌های خاکی اطراف ورزشگاه در حال آسفالت شدن است.

وی بابیان اینکه واگذار نشدن نقش‌جهان به فولاد مبارکه سنگ بزرگی جلوی پای سپاهان است، خاطرنشان کرد: قرارداد الکترونیکی کردن گیت‌ها،  اینترنتی شدن بلیت‌فروشی‌ها و شماره‌دار کردن صندلی‌ها با پیمانکاران منعقدشده است؛ ضمن اینکه قراردادی برای نصب دوربین‌های بیرون ورزشگاه نیز منعقدشده است و تمام عملیات اجرایی در شرف انجام است. ورزشگاه نقش‌جهان می‌تواند برگزارکننده بازی‌های ملی باشد. واگذار نشدن ورزشگاه نقش‌جهان به فولاد مبارکه یکی از مشکلات اساسی باشگاه در مورد نقش‌جهان است؛ زمانی که نقش‌جهان به فولاد مبارکه تحویل داده شود، این ورزشگاه به باشگاه سپاهان واگذار خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی بابت فراهم شدن مقدمات انتقال ورزشگاه نقش‌جهان به فولاد مبارکه، گفت: مقدمات انتقال نقش‌جهان به فولاد مبارکه فراهم‌شده است و فکر می‌کنم ظرف یکی دو هفته آینده این انتقال انجام خواهد شد؛ می‌توانم بگویم ورزشگاه نقش‌جهان از ۹۰ تا ۹۵ درصد ورزشگاه‌های ایران مجهزتر و مدرن‌تر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تأکید بر اینکه باشگاه سپاهان قواعد خاصی در جذب بازیکن خارجی دارد، گفت: من به‌شخصه در جذب بازیکن خارجی وسواس دارم؛ بازیکن خارجی را جذب نمی‌کنم که بعد از مدتی ببینیم انتظارات باشگاه را برآورده نمی‌کند، به همین دلیل با دقت نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام خواهیم کرد.

استنلی و کومان امتحانشان را پس داده اند

وی در رابطه تمدید قرارداد بازیکنان خارجی سپاهان، تصریح کرد: استنلی، کومان و هیچ‌کدام از مدیر برنامه‌هایشان در ایران حضور ندارند؛ مشغول مذاکره با این دو بازیکن خارجی هستیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده تکلیف باشگاه در رابطه با این بازیکنان مشخص شود.  استنلی و کومان بازیکنان خوبی هستند و امتحان خود پس داده‌اند؛ در ابتدا اولویتمان تمدید قرارداد این دو بازیکن است.

تابش در رابطه با صحبت‌های مهدی امینی و برخورد نامناسب باشگاه سپاهان با وی، خاطرنشان کرد: امینی سال گذشته با اصرار شدید خودش مجوز انتقال موقت گرفت و به پیکان رفت، امسال نیز اصرار داشت که رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. باشگاه رفتار بدی در قبال امینی نداشته و من این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ صحبت‌های امینی بوی کم‌لطفی می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه در رابطه با برگزار نشدن بازی سوپر جام، گفت: فدراسیون اعلام کرده است که بازی سوپر جام برگزار نمی‌شود، دیگر به این داستان فکر نمی‌کنیم و به آینده پیش رو نگاه ویژه‌ای داریم. بحث کردن در رابطه به این مسائل هیچ اثری ندارد و باعث ایجاد تشنج می‌شود؛ سپاهان در سه دوره مسابقه حساس حضور دارد و باید به‌دوراز حاشیه یک تیم آماده را محیا کنیم.

کد خبر 381110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.