دومین دوره مسابقات استانی چرتکه کودکان هوشمند

دومین دوره مسابقات استانی چرتکه کودکان هوشمند با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان فردا عصر در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، دومین دوره مسابقات استانی محاسبات ذهنی با چرتکه فردا -۱۱ تیرماه- به میزبانی موسسه کودکان هوشمند استان اصفهان،‌ با رقابت بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان رده سنی ۵ تا ۱۲ سال در مدرسه همدانیان برگزار می شود.

در این رقابت ها کودکان شرکت کننده با استفاده از نیروی ذهن و براساس دوره های آموزشی به صورت مکتوب با یکدیگر به رقابت می پردازند. نفرات برتر این دوره از رقابت ها همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور در جشنواره بزرگ سامانه رشد خوش نظر روز جمعه ۱۴ تیرماه طی مراسمی باشکوه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

هم چنین در این در جشنواره از کوچینگ آموزشی خانواده سامانه رشد خوش نظر با عنوان «کاخ سرخ» رونمایی خواهد شد.

کارشناسان حوزه آموزش از جمله مزایای یادگیری چرتکه را توسعه و استفاده از تمام مغز، بهبود سرعت و دقت، بهبود حافظه، ارتقای خلاقیت و تمرکز، بهبود اعتماد به نفس، قادر ساختن دانش آموزان به حل مسائل ریاضی در زمان کوتاه و بهبود قدرت تخیل افراد به ویژه در کودکان و نوجوانان می دانند.

موسسه کودکان هوشمند یک نهاد بین المللی با تاییدیه رسمی از دفتر تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش در آموزش محاسبات ذهنی به رسمیت شناخته شده است.  این موسسه در استان اصفهان به مدیریت عرفان خوش نظر به عنوان بزرگترین موسسه فعال بین المللی در زمینه آموزش محاسبات ذهنی برای کودکان در سطح استان اصفهان تاکنون توانسته به بیش از ۱۰ هزار نفر از کودکان آموزش های خود را ارائه دهد.

کد خبر 381003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیرا سادات کراری GB ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    0 0
    یکی از بهترین موسسات آموزش چرتکه با کادر خیلی عالی ،پذیرایی دانش اموزان فعال وخوب
  • مادر دانش آموز IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    0 0
    فرزند من در اين موسسه در حال فراگيري آموزش هاي لازم هست. به همه مسئولين موسسه خسته نباشيد ميگم تعداد مراكز سطح شهر را اگر بيشتر كنيد بهتر است
  • فاطمه سلحشوري IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    0 0
    ميخاستم يه تشكر ويژه بكنم از برگزار كنندگان جشنواره . امسال خيلي بهتر از سال گذشته بود هم شاد بود و هم مهيج و هم پذيرايي و سالن خيلي مناسب بود. بابت استندآپ كمدي و شعبده بازي هم متشكرم. انتخاب مجري مراسم هم واقعا جاي تشكر داره كه 3 ساعت پر انرژي بودند و به ما هم انرژي مي دادند. هم خودم لذت فراوان بردم و هم فرزندم از مراسم راضي بود. من به مراسم امسال نمره 18 ميدهم.