ذوب آهن از اوساگوآنا قطع امید کرد

دویست و سی و دومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "رویاهای جدیدم را در سپاهان جستجو می‌کنم" عنوان اصلی این رسانه است که در گفتگو با علی رضا نقی زاده بازیکن فصل پیش تراکتور که این فصل جذب تیم سپاهان شد بیان شده است. وی در مورد جدایی از تیمی که سال‌ها در آن بازی می‌کرده است گفت: من از کودکی در تراکتور بودم اما وقت تغییر فرارسیده بود و شرایط نیز به گونه‌ای رقم خورد که تصمیم گرفتم از تراکتور جدا شده و زیر نظر امیر قلعه‌نویی مربی که مرا کشف کرد به فوتبال ادامه دهم و رویاهایم را در سپاهان جستجو کنم.

"ذوب آهن از اوساگوآنا قطع امید کرد" دیگر عنوان این رسانه است که خبر عدم توافق ذوبی‌ها با مهاجم نیجریه خود را بر سر مسائل مالی می‌دهد. در همین راستا علیرضا منصوریان به دنبال جذب یک مهاجم طراز اول خارجی برای جایگزین اوساگوآنا است.

"سعید و علی آقا پای من ایستادند"دیگر عنوان صفحه اول دویست و سی و دومین  شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از محمدباقر صادقی دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن که با جدایی رشید مظاهری از این تیم فرصت ایستادن در درون دروازه ذوب را پیدا می‌کند بیان شده است. وی در این رابطه اظهار کرد: فصل قبل در نیم فصل دوم لیگ و در چند بازی درون دروازه ذوب آهن قرار گرفتم و توانستم رضایت علیرضا منصوریان را جذب کنم تا جایی که امسال و در فصل نقل و انتقالات علی‌رغم پیشنهادهای دروازه بان‌هایی که ایجنت ها به باشگاه دادند، سعید آذری و علی آقا این پیشنهادات را نپذیرفتند و پای من ایستاده و اعتماد کردند.

"ذوب آهن و سپاهان خوش حساب‌های لیگ برتر" عنوان پایانی روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 380970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.