راه‌اندازی امکان کسر سهمیه مهندسان ناظر به صورت آنلاین

مدیر کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: راه‌اندازی امکان کسر سهمیه مهندسان ناظر زیرسیستم امور مهندسان در قالب یکپارچه‌سازی سامانه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و خدمت‌رسانی به مهندسان و حذف مراجعات حضوری انجام شده است.

خلیل عسگرپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس قابلیت جدید سیستم شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان از این پس تمام مهندسان طراح و ناظر، قادر به کسر سهمیه و به‌روزرسانی اطلاعات خود اظهاری از طریق درگاه این معاونت هستند و برای اطلاع از کارکرد سالانه خود بدون مراجعه حضوری به شهرداری به صورت آنلاین و از طریق این سامانه به نشانی www.esup.isfahan.ir می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: در جهت تسهیل امور مهندسان شهر اصفهان، اقدام به راه‌اندازی سرویس پرداخت آنلاین عوارض مهندسان کرده‌ایم و از این پس تمام مهندسان شهر اصفهان قادر خواهند بود از طریق سامانه شهرسازی شهرداری اصفهان علاوه بر کسر سهمیه، عوارض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیر کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ تا به امروز یک هزار و ۵۸۵ نفر مهندس ناظر، ۷۲۷ نفر مهندس طراح و ۵۲۲ محاسب از طریق این سیستم، اقدام به کسر سهمیه و تکمیل اطلاعات به صورت خود اظهاری کرده‌اند.

وی اظهار کرد: مدیریت نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی یکی از مدیریت‌های معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان است که با بهره‌گیری از کارشناسان با تجربه و آگاه در زمینه ضوابط و قوانین لازم الاجرا در ساخت و ساز شهر اصفهان از طریق نظارت دقیق، بر امر خدمترسانی مستمر به شهروندان کوشیده است .

کد خبر 380959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.