آغاز به کار دومین نمایشگاه دوچرخه‌ شهری از فردا

مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران گفت: دومین نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک از فردا (سه‌شنبه) در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، یعقوب آزاده‌دل در رابطه با دومین نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک، اظهار کرد: دومین دوره این نمایشگاه به همت شهرداری تهران از تاریخ فردا –سه‌شنبه ۱۱ تیرماه- به مدت سه روز در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک، چهارمین کنفرانس مدیریت شهری نیز با محوریت حمل و نقل پاک برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تمرکز این کنفرانس بر توسعه دوچرخه‌سواری است و پنل‌های تخصصی و کارگاه‌هایی که برگزار می‌شوند نیز با محوریت این موضوع خواهند بود.

آزاده‌دل افزود: از رویدادهای قابل توجه این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی غرفه کودک و خانواده، حضور گروه‌های مردم‌نهاد، تولیدکنندگان و واردکنندگان دوچرخه اشاره کرد؛ این دوره از نمایشگاه با حضور مسئولان مرتبط، متخصصان، کارشناسان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به گسترش دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد تا به همفکری، هم‌افزایی و ارائه راهکارهای مؤثر بینجامد.

مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهروندان از ساعت ۱۰ الی ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند، گفت: در این نمایشگاه برخی از شرکت‌ها محصولات خود را به فروش می‌رسانند و قرار است این محصولات با ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف به خریداران ارائه شوند.

کد خبر 380952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.