جوانان سپاهان را قرضی بدهید

پانصد و هجدهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "جوانان سپاهان را قرضی بدهید" عنوان اصلی این رسانه است. در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان به قلم مرتضی رمضانی راد سردبیر صدای سپاهان آمده است:

از آنجا که در سال‌های اخیر  آکادمی سپاهان محصولات خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده که عمده آن‌ها در سایر تیم‌های لیگ برتری در قامت یک ستاره و بازیکن تاثیر گذار ظاهر شده‌اند باید ساز و کاری اتخاذ شود که این محصولات طلایی که حاصل سرمایه گذاری سپاهان در رده‌های پایه هستند به طور کلی از خانواده سپاهان جدا نشوند و حضورشان در سایر تیم‌ها حتی الامکان به صورت قرضی باشد.

نمونه درست در استفاده از این محصولات که به قول قلعه‌نویی رفت تا در تیمی فیکس بازی کند و آزمون و خطاهای خود را پشت سر بگذارد رضا میرزایی است که فصل پیش در فولاد خوزستان بود و به علت اینکه از سپاهان به فولاد به طور قرضی رفته بود همچنان دلبسته باشگاه بود و حتی وقتی برای فولاد گلزنی می‌کرد نماد پنج سپاهان را به دوربین‌ها نشان می‌داد. او آنقدر درخشید تا سرمربی را مجاب کرد که او را دوباره فرا بخواند.

از بین چند نمونه غلط هم باید به رضا اسدی اشاره کنیم که در رده‌های پایه سپاهان بود، چند سال پیش او را به راحتی از دست دادیم و حالا همه تیم‌های مدعی او را می‌خواهند و مشتری نهایی‌اش هم باید مبلغ بسیار بالایی برای خرید او بپردازد.

اگر بنا به تشخیص سرمربی برخی از محصولات آکادمی که حالا وقت مانورشان در تیم‌های لیگ برتری است فعلا در لیست تیم بزرگ‌سالان سپاهان جایی ندارند چنانچه قرارداد دارند نباید آزاد شوند و به طور قرضی به تیم‌های دیگر واگذار شوند. در صورتی هم که قراردادشان به پایان رسیده، کمیته‌ای در باشگاه مامور تمدید با آن‌ها باشد که البته می‌دانیم کار سختی است و پس از تمدید برای یک فصل به تیم‌های دیگر قرض داده شوند.

"می‌خواهم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم" دیگر عنوان پانصد و هجدهمین شماره صدای سپاهان به نقل از علیرضا نقی زاده بازیکن جدید زرد پوشان است.

کد خبر 380626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.