آکادمی ۵ میلیاردی لوافان در اختیار هیئت پزشکی ورزشی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: وظیفه داریم که از سوی هیئت پزشکی ورزشی برای پیشگیری از آسیب‌ها، خانواده‌ها را آگاه کنیم و در مسیر کاهش آسیب‌های رفتاری، اخلاقی و به ویژه در مکمل‌ها به آن‌ها مشاوره بدهیم.

به گزارش ایمنا، محمد سلطان حسینی امروز سه شنبه – ۴ تیرماه – در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان که در  هتل شیخ بهایی برگزار شد، اظهار کرد: آکادمی ورزش لوافان بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه ساخت آن بر آورد شده و با توجه به اینکه این مبلغ را در مجمع خیرین به تصویب رسانده ایم، این مکان را در اختیار هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان قرار دادیم. اداره کل نیز در حد بضاعت کمک هایی را در این رابطه انجام داده است و در آینده نیز تا جایی که در توان داشته باشیم از هیچ کمکی مضایغه نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر آگاهی بخشی در حوزه سلامت ورزشکاران، گفت: امیدوارم سال آینده از خدماتی که برای جوانان و نوجوانان، میانسالان و کنهسالان در حوزه علمی ورزش هزینه شده است و همچنین کلاس هایی که برای آگاهی بخشی در حوزه سلامت ورزشکاران و در حوزه پیشگیری از آسیب ها برگزار می شود؛ در گزارش مجمع لحاظ شود. هیچ هیئت پزشکی ورزشی در سراسر ایران ظرفیتی که در اختیار هیئت پزشکی ورزشی اصفهان است را در اختیار ندارد.

سلطان حسینی افزود: چند روز گذشته با یکی از دوستان در حوزه تخصصی پزشکی صحبتی داشتم که وی خیلی از بابت داروهای نیروزایی که این روزها در سطح جامعه باب شده است، ابراز ناراحتی می‌کرد. وظیفه داریم که از سوی هیئت پزشکی ورزشی برای پیشگیری از آسیب‌ها، خانواده‌ها را آگاه کنیم و در مسیر کاهش آسیب‌های رفتاری، اخلاقی و به ویژه در مکمل‌ها به آن‌ها مشاوره بدهیم.

کد خبر 380411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.