تبحر منصوریان در استفاده از جوانان

یک پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن گفت: منصوریان روحیه و اندیشه یک بازیکن جوان را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند به بهترین شکل از آن فرد بازی بگیرد که به نظر من این یک هنر مربیگری است.

حسن حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نقل و انتقالات ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن بیشتر به دنبال حفظ تیم سال گذشته رفته و به غیر از چند بازیکن که جایگزین آن‌ها به تیم آمده‌اند خروجی دیگری نداشته است. کادر فنی بعد از انجام این کار باید با توجه به بودجه نقاط ضعف تیم را برطرف کند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن قصد دارد از بازیکنان جوانش استفاده کند، خاطر نشان کرد: ذوب آهن درخط دفاع سمت چپ و راست و هافبک نیاز به جذب بازیکن دارد. اوساگونا در خط حمله عملکرده به نسبت خوبی داشته که اگر این بازیکن حفظ شود؛ ذوب آهن می‌تواند با خرید مهاجم خط حمله تیم را تقویت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن افزود: ذوب آهن در این فکر است که از بازیکنان جوانش استفاده کند و برای تکمیل شدن تیم چند بازیکن هم از بیرون جذب کند.

حاج رسولیها در رابطه با تاثیر گذاری بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند، تصریح کرد: بازیکنان بزرگی از ذوب آهن جدا شدند که شاید باشگاه نتواند جایگزینی در سطح آن‌ها جذب کند اما بعد از گذشت مدتی بازیکنان جوانی که فصل پیش به آن‌ها اعتماد شد، می‌توانند جایگزین خوبی باشند.

وی اضافه کرد: بازیکنان جوان توانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند که هر روز از نظر فنی قوی‌تر خواهند شد و می‌توانند به کمک تیم بیایند.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه منصوریان تبحر خاصی در استفاده از بازیکنان جوان دارد، تاکید کرد: منصوریان روحیه و اندیشه یک بازیکن جوان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند به بهترین شکل از آن فرد بازی بگیرد که به نظر من این یک هنر مربیگری است.

حاج رسولیها در خصوص نگه داشتن استعدادهای جوان در تیم‌ها، گفت: کنفدراسیون آسیا به تیم‌ها گفته که باید تمامی بازیکنان بالای پانزده سال قرار دادهای مکتوب و مالی داشته باشند که به طور قطع سپاهان و ذوب آهن این کار را خواهند کرد و از بازیکنان جوانی که در تیم‌های پایه استعداد دارند به راحتی نمی‌گذرند.

هوادار در هر صورت ناراضی است

وی ادامه داد: در مدیریت باشگاه‌ها جا افتاده که بازیکنان تیم‌های پایه می‌توانند بازیکنان بزرگی در سال‌های آینده شوند برای همین به این بازیکنان اهمیت داده می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه همه باشگاه‌ها تیم‌هایشان را تقویت کرده‌اند، اظهار کرد: بازی‌های مشکلی را با توجه به تقویت شدن تیم‌ها پیش رو داریم که ذوب آهن هم دست روی دست نخواهد گذاشت. امیدوارم ذوب آهن هم بتواند جزء چهار تیم برتر لیگ فصل جاری باشد و به همه اهدافی که دارد برسد.

حاج رسولیها در رابطه با تماشاگران ناراضی ذوب آهن، تصریح کرد: هوادار در هرصورت ناراضی است و دوست دارد که تیمش مقام بهتری کسب کند. نباید جایگاه نیم فصل اول ذوب آهن را نسبت به نیم فصل دوم  از یاد ببریم؛ این‌ نشانه قوت ذوب آهن است که نقاط ضعف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: ذوب باید نتایج درخشانی که در نیم فصل دوم بدست آورد را در نیم فصل اول بدست آورد تا جزء چهار تیم برتر باشد.

کد خبر 380303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.