دو میدانی کاران اصفهانی چه دغدغه ای دارند؟

دونده های اصفهانی دغدغه هایی در رابطه با فدراسیون دو و میدانی دارند در حالی که از هیئت دو میدانی استان اصفهان ابراز رضایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در قطر که تیم ملی دو و میدانی نتوانست نتایج قابل قبولی را به‌دست بیاورد؛ حال خوشی ندارد. کیهانی، رئیس فدراسیون دو میدانی دو و میدانی کشور این روزها در ایران بسر نمیبرد، حضور نداشتن کیهانی در روزهایی که دو و میدانی حال و روز خوشی ندارد بهانه خوبی شد تا با دو و میدانی کاران اصفهانی که تا بهمن ماه 97 تحت نظارت عبد الرسول یزدی زاده در هیئت دو میدانی اصفهان فعالیت می کردند به گفت و گو بپردازیم و از شرایط کلی دو و میدانی ایران و اصفهان بپرسیم.

فدراسیون برنامه ریزی مناسبی ندارد

رضا قاسمی، رکورددار دو ۱۰۰ متر ایران  اظهار کرد: از زمانی که محمد رضا برکت عهده‌دار ریاست هیئت دو و میدانی اصفهان شده است، هیئت استان اصفهان تا حدود زیادی سروسامان گرفته اما برای من هیچ اتفاقی نیفتاده است. در حال حاضر برای حضور در لیگ باشگاه‌های کشور در حال تمرین هستم و در آینده نه‌چندان دور نیز باید در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا شرکت کنم.

دونده ملی‌پوش اصفهانی ضمن انتقاد از رئیس فدراسیون دو و میدانی، گفت: امسال باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم ولی متأسفانه در این رابطه هیچ برنامه‌ریزی توسط فدراسیون انجام‌نشده است. من در سال گذشته برای تیم استقلال تهران بازی می‌کردم ولی متأسفانه در حال حاضر هیچ قراردادی در دست ندارم تا بخواهم برای وصول مطالباتم با استناد به آن اقدام کنم.

علاقه‌ای به حاشیه ندارم

فرزانه فصیحی، عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران اظهار کرد: در حال حاضر برای مسابقات کشوری داخل سالن که اواخر ماه جاری برگزار می‌شود در حال تمرین هستم و مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور را نیز در پیش داریم که هنوز با باشگاهی قراردادی نبستم. خوشحال می‌شوم برای تیم‌های شهر خودم اصفهان به میدان بروم.

وی با تأکید بر اینکه علاقه‌ای به دخالت در مسائل حاشیه‌ای را ندارد و سعی می‌کند به‌دور از حاشیه تمریناتش را ادامه دهد، گفت: بعضی از دوستان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند درحالی‌که از خیلی اتفاقات خبر ندارند و من نیز علاقه‌ای به حاشیه ندارم و تمرینات خود را انجام می‌دهم. ترجیح می‌دهم در این مسائل دخالت نکنم چون کاری از دستم برنمی‌آید.

سال بسیار بدی برای من بود

مهدی رحیمی، دونده ملی‌پوش فریدون‌شهری اظهار کرد: قسمت‌هایی از صحبت‌هایی که دوستان در مورد کم و کاستی‌های های حمایت از دو و میدانی کاران انجام داده‌اند درست و قسمت‌هایی از آن نادرست است. تعدادی از ورزشکاران موردحمایت قرار گرفتند و برخی اصلاً حمایت نشدند و صحبت‌های برخی دوستان شاید موردی باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جز آن دسته از افرادی بوده که موردحمایت فدراسیون قرارگرفته است یا خیر؟ گفت: من جز آن دسته‌ای که موردحمایت واقع نشده هستم، درحالی‌که من در اکثر مسابقات به مقام‌های خوبی دست پیدا کردم اصلاً به اردوی تیم ملی نیز دعوت نشدم و امسال سال بسیار بدی برای من بود. با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی کشور حمایت از ورزشکاران امری ضروری است.

رحیمی ضمن تشکر از برکت بابت سروسامان دادن به هیئت دوومیدانی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: زیر نظر مربی بابایی تمریناتم را پیگیری می‌کنم و برای شرکت در مسابقات آغاز فصل که از ۵ مرداد آغاز خواهد شد، آماده می‌شوم. با حضور برکت در هیئت دومیدانی اصفهان جانی تازه در میدانی استان دمیده شد و هیئت نظم خاصی پیدا کرد. هیئت دوومیدانی اصفهان راه درستی را در پیش‌گرفته و امیدوارم به همین مسیر ادامه دهد.

کد خبر 380276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.