تشییع ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان

مدیر مرکز امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان گفت: ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع می شوند.

به گزارش ایمنا،‌ مهدی ساعی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا که سه تن آنها گمنام و هفت شهید دیگر با نام هستند روز پنجشنبه در تهران تشییع و سپس به استان اصفهان منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: یک شهید از کاشان، ۲ شهید مبارکه، یک شهید شاهین شهر و میمه، ۲ شهید اصفهان و یک شهید نجف آباد هستند که به محض ورود به استان تحویل شهرستان‌های مربوطه داده می‌شوند.

مدیر مرکز امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان با اشاره به تشییع شهدای گمنام، گفت: پس از انجام مراسم روز جمعه و شنبه در سه نهاد نظامی اصفهان دفن می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های جانبی شهدای دوران دفاع مقدس به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) و شهدای هفتم تیر برنامه ریزی شده است.

ساعی خاطرنشان کرد: عصر روز جمعه همزمان با نماز مغرب و عشا برنامه‌ای رو به روی مدرسه چهارباغ عباسی گذر فرهنگی- مذهبی چهارباغ دیده شد و مراسم وداع با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید شهرستان اصفهان از ساعت ۹ صبح روز شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از چهارراه آپادانا به سمت گلستان شهدا برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 380261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.